  • 1. Data: 2005-01-17 19:24:14
    Temat: eMax plus a mLokata
    Od: "B.a.r.t" <n...@a...com>

    Witam
    Tak przeglądając ofertę mBanku zastanawiam się czy jest jakiś "haczyk" w
    eMaxie. Oferują 5,3 % i możliwość wypłaty w dowolnym momencie, wiec jaki
    sens zakładać mLokate i blokować pieniądze np na 3 miesiące przy
    oprocentowaniu 5 % ? Czy ktoś może sie wypowiedzieć o eMaxie z wlasnego
    doświadczenia ?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2005-01-17 19:46:26
    Temat: Re: eMax plus a mLokata
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 17 Jan 2005 20:24:14 +0100, "B.a.r.t" <n...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >eMaxie. Oferują 5,3 % i możliwość wypłaty w dowolnym momencie, wiec jaki
    >sens zakładać mLokate i blokować pieniądze np na 3 miesiące przy
    mLOKATA - stala stopa procentowa
    eMax plus - zmienna stopa procentowa

    Oto dwa haczyki ;)
    Sam wybierz na ktory chcesz sie zlapac.

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 3. Data: 2005-01-17 20:27:13
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "B.a.r.t" <n...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sens zakładać mLokate i blokować pieniądze np na 3 miesiące przy
    > oprocentowaniu 5 % ? Czy ktoś może sie wypowiedzieć o eMaxie z wlasnego

    po prostu to jest jeden wielki hak, szkoda gadac, to jak lokata na 1 miesiac

  • 4. Data: 2005-01-17 21:54:51
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Seba_Fan wrote:
    > Użytkownik "B.a.r.t" <n...@a...com> napisał w wiadomości

    > po prostu to jest jeden wielki hak, szkoda gadac, to jak lokata na 1 miesiac

    Chyba jakies bzdury opowiadasz.
    Czyli po 10-ciu dniach nie moge wyplacic?
    A mozliwość _dowolnych_ dopłat - taka opcja jest w lokacie?

    Pozdrawiam
    Ralf

  • 5. Data: 2005-01-17 22:19:40
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Ralf" <r...@i...bezspamu.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba jakies bzdury opowiadasz.
    > Czyli po 10-ciu dniach nie moge wyplacic?
    > A mozliwość _dowolnych_ dopłat - taka opcja jest w lokacie?
    >

    > Pozdrawiam
    > Ralf

    dzisiaj lokaty sa inne
    ale za wyplate zaplacisz za przelew.
    i co po 10 dniach bedzie Ci sie oplacalo
    pamietaj zawsze dla banku jest lepiej jak bedziesz doplacal a nie wyplacal

  • 6. Data: 2005-01-17 22:33:23
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > dzisiaj lokaty sa inne
    > ale za wyplate zaplacisz za przelew.
    > i co po 10 dniach bedzie Ci sie oplacalo
    > pamietaj zawsze dla banku jest lepiej jak bedziesz doplacal a nie wyplacal

    za pierwsza wyplate w miesiacu nic nie zaplaci

    kursor

  • 7. Data: 2005-01-17 23:17:21
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > za pierwsza wyplate w miesiacu nic nie zaplaci

    Nic albo 0.5 PLN.

    Ciekawostką jest to, że opłatę 5 zł przy kolejnych przelewach pobierają z eMax
    Plusa właśnie. Tak że jakby ktoś chciał wyczyścić sobie konto (jak ja przed
    chwilą), to musi od salda odjąć te 5 zł (mLinka za cholerę nie chciała tego
    zrobić), różnicę głośno i wyraźnie zakomunikować.
    A tak mi przyszło do głowy teraz, że może i można wygarnąć wszystko, ale wtedy
    będzie się na minusie i "odsetki od niedozwolonego debetu" w kwocie -5 zł.

    Testował ktoś?

    Jacek