  • 1. Data: 2005-01-17 21:49:46
    Temat: Opinie o IKE BZWBK - ARKA
    Od: "Marcin" <w...@n...com>

    Witam

    Zastanawiam sie nad otwarciem IKE w BZ WBK opartego na funduszach ARKA.
    Fundusze ARKA sa w czolowkach w swoich kategoriach, do tego nie
    place prowizji za nabycie a jedynie jezeli zrezygnuje w ciagu pierwszego
    roku
    to kara 100 PLN. W innych raczej sa dosc duze prowizje, np 500 PLN z
    pierwszej wplaty w Union-Investment.
    IKE jest mi raczej potrzebne nie jako
    zwolnienie z podatku ale jako zacheta by wplacac pieniadze i nie
    konsumowac ich na biezace wydatki. Jak juz sie zapisze to co
    miesiac sie znajdzie te 100 czy 200 pln do oszczedzenia a bez tego
    wydam;)
    Strona ARKI nt IKE jest dosc uboga raczej. Czy ktos
    sie orientuje czy moge zalatwic formanosci zdalnie
    czy trzeba isc do oddzialu?

    Wiem, ze w mB/Multi IKE tez bez
    prowizji, ale nie chce miec w tym samym banku biezacej obslugi
    i oszczednosci na emeryture.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-01-18 20:28:44
    Temat: Re: Opinie o IKE BZWBK - ARKA
    Od: RoDan <r...@U...interia.pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2005 22:49:46 +0100, Marcin napisał(a):

    /ciach/
    > Strona ARKI nt IKE jest dosc uboga raczej. Czy ktos
    > sie orientuje czy moge zalatwic formanosci zdalnie
    > czy trzeba isc do oddzialu?
    /ciach/

    Zawsze będziesz musiał się pofatygować do banku. Ale po podpisaniu nowej
    umowy bankowości elektronicznej bzwbk24 będziesz mógł dokonywać przelewów i
    konwersji własnie przez interesk. Na początku zawsze trzeba gdzieś
    oryginalnie się podpisać.

    pozdrawiam
    RoDan

    --
    Być człowiekiem, to czuć, kładąc swoją cegłę, że bierze się udział w
    budowaniu świata.

    Antoine de Saint - Exupéry (1900 - 1944)

  • 3. Data: 2005-01-18 23:18:11
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    RoDan wrote:
    > Zawsze będziesz musiał się pofatygować do banku. Ale po podpisaniu
    > nowej umowy bankowości elektronicznej bzwbk24 będziesz mógł
    dokonywać
    > przelewów i konwersji własnie przez interesk.

    Formalności w WBK dotyczące IKE Arka trwają ponad godzinę. Fura
    papierów i podpisów.
    Czy obecnie nie trzeba mieć rachunku w WBK żeby mieć dostęp do Arki
    przez internet ? Jeszcze niedawno był taki wymóg.

    MichalL

  • 4. Data: 2005-01-19 00:05:05
    Od: RoDan <r...@U...interia.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 00:18:11 +0100, MichalL napisał(a):

    /ciach/
    > Czy obecnie nie trzeba mieć rachunku w WBK żeby mieć dostęp do Arki
    > przez internet ? Jeszcze niedawno był taki wymóg.
    >
    > MichalL
    Jest taki pomysł, aby "odczepić" konto od Arki, ale w dobie crossellingu
    marnie to widzę. Z drugiej strony z tego konta zasilasz IKE...

    pozdrawiam
    RoDan zasilony