  • 1. Data: 2006-01-02 07:50:30
    Temat: eMakler w mBank - opinie?
    Od: FSC <f...@f...xgfhd.s.pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was mógłby podzielić się opinią n/t usługi eMakler w mBank?
    Jestem na etapie poszukiwania najbardziej rozsądnej propozycji rachunku
    maklerskiego, który będzie oferował wszystkie niezbędne funkcje dla
    początkującego inwestora, jednakże opłaty miesięczne i prowizje będą na
    tyle rozsądne, iż zasadne będzie jego założenie.

    --
    FSC

  • 2. Data: 2006-01-02 10:31:21
    Temat: Re: eMakler w mBank - opinie?
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z Was mógłby podzielić się opinią n/t usługi eMakler w mBank?

    Czesc.

    Mysle, ze jako pierwszy rachunek maklerski dla kogos poczatkujacego, kto
    chce zobaczyc "czym to sie je" jest w sam raz.
    Do bardziej aktywnej gry sie nie nadaje; m. in. ze wzgledu na brak
    mozliwosci inwestycji w inne instrumenty gieldowe niz akcje i obligacje oraz
    brak bardziej zaawansowanych typow zlecen.

    Tomek

  • 3. Data: 2006-01-02 16:48:06
    Od: "Zyga" <zyga.dude[usun_to]@wp.pl>

    Użytkownik "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś z Was mógłby podzielić się opinią n/t usługi eMakler w mBank?

    ludzie pisza ze ciagle cos nie dziala (archiwum pl.biznes.wgpw). Generalnie
    odradzaja.
    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2006-01-02 18:48:15
    Od: "Axim" <v...@g...pl>

    "Zyga" <zyga.dude[usun_to]@wp.pl> wrote in message

    > Użytkownik "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl> napisał w wiadomości

    > ludzie pisza ze ciagle cos nie dziala (archiwum pl.biznes.wgpw).
    > Generalnie odradzaja.

    Nie prawda. eMakler dziala bardzo sprawnie. Skargi sa ciagle na Parkiet.
    eMakler jak go uzywam od pol roku mial moze dwie krotkie przerwy....Ale jest
    to serwis bardzo skromny. Praktycznie nadaje sie do podstawowych czynnosci
    gieldowych. Ale najwazniejsze, ze kupic, sprzedac da sie bez problemu, jest
    opcja on-line notowan. No i najwiekszy plus, ze jest polaczone z kontem
    eKonto.....

  • 5. Data: 2006-01-02 23:15:58
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > Czy ktoś z Was mógłby podzielić się opinią n/t usługi eMakler w mBank?

    Zapomnij o tym.
    Polecam bossa.pl

  • 6. Data: 2006-01-02 23:16:54
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > Nie prawda. eMakler dziala bardzo sprawnie. Skargi sa ciagle na Parkiet.

    Na co sa skargi?

  • 7. Data: 2006-01-03 06:16:53
    Od: Azazel <a...@p...fm>

    Axim napisał(a):
    > opcja on-line notowan. No i najwiekszy plus, ze jest polaczone z kontem
    > eKonto.....

    Żaden tam plus. Rozwiązanie zaśmiecające historię rachunku i tyle.
    A.

  • 8. Data: 2006-01-03 15:48:39
    Od: "Zyga" <zyga.dude[usun_to]@wp.pl>

    Użytkownik "Axim" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie prawda. eMakler dziala bardzo sprawnie.

    Axim, ciezko mi z Toba dyskutowac bo nie uzywam eMaklera.
    Ale wpisz prosze w wyszukiwarke dla pl.rec.wgpw "emakler"
    Juz na pierwszej stronie tematy to: fajnie ... chcesz sprzedać, a eMakler
    leży :(
    emakler kaput , eMakler znowu leży
    I do tego nie ma stopów

    pzdr
    Zyga

  • 9. Data: 2009-02-24 23:59:39
    Od: "woren" <wecek82@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Nie moge Ci powiedziec jakie jest ale jesli uda Ci sie go otworzyc to daj znac. Ja
    juz od ponad miesiąca sie staram i wiecznie karza sobie wysyłac umowy. Raz juz
    wszystkie dokumenty podpisywałem u kuriera bo otwierałem u nich ekonto tylko ze
    wzgledu na eMaklera no i ekonto działa a eMakler oczywiscie nie, a babka na mlini mi
    jeszcze wmawia ze nie chciałem go otwierac!!! Wiec 2 raz pobrałem dokumenty i
    wysłałem poczta i co??!! znowu nic,w zamian wysyłali mi 3 raz te same dokumenty ale
    ja mam juz ich w Dupie to jakies nieporozumienie a nie bank!!! Byłem dzis w Alior
    Banku i tam otwieram rachunek brokerski opłaty podobne jak w pozal sie Boże mBanku.
    Ja odradzam bo po takim wstępie złotówki im nie powirzył!!! No ale moze Tobie sie uda