  • 1. Data: 2002-02-25 18:32:56
    Temat: Poszerzenie oferty Inteligo?
    Od: "minik" <m...@n...org>

    http://biznes.onet.pl/0,463421,wiadomosci.html

  • 2. Data: 2002-02-25 18:54:18
    Temat: Re: Poszerzenie oferty Inteligo?
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    news:a5e08d$i3i$1@news.onet.pl...
    > http://biznes.onet.pl/0,463421,wiadomosci.html

    pisza coś o przerwie na sms'y
    Wlasnie NIE dotarl do mnie sms - o braku srodkow na koncie - mam ich dosc,
    to podobno bezplatna i prosta usluga, a ja naiwny wykupilem pelny serwis
    Nie ma takie potrzeby - bo to g i tak nie dziala, bez wzgledu na oplate !

  • 3. Data: 2002-02-25 20:20:07
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m>

    Eee tam. Raczej smaruja procesory niz cos poszerzaja...

  • 4. Data: 2002-02-25 20:34:25
    Od: <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie ma takie potrzeby - bo to g i tak nie dziala, bez wzgledu na oplate !

    A to dziwne, bo u mnie SMSy hasaja naprawde szubciutko i rewelacyjnie.

    Zaraz sprawdze, jak z informacjami o niezrealizowanych transakcjach, ale to
    bede musial poczekac do jutra.

    Aha - mam nadzieje, ze wiesz, iz nie dotyczy to niezrealizowanego PZ?

    Pozdrawiam,

    Wojtek Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 5. Data: 2002-02-26 05:48:24
    Od: "Grzegorz N." <+...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    > http://biznes.onet.pl/0,463421,wiadomosci.html

    Zostanie wprowadzona we współpracy z PLUS GSM, dodatkowa aplikacja na
    kartach tego operatora, umożliwiająca korzystanie z pewnego zakresu usług
    Inteligo - za pomocą kart SIM - opartych o SIM Application Toolkit. Obecni
    abonenci PLUS GSM, będą mogli wymienić dotychczasowe karty. Koszt - 1 zł,
    doliczany do rachunku za usługi PLUS GSM.

    Poza tym, rusza promocja. Po raz pierwszy u polskich operatorów dostępna
    będzie NOKIA 6310.

    Grzegorz N.
    g...@i...pl

  • 6. Data: 2002-02-26 06:01:47
    Od: "Grzegorz N." <+...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz N." <+...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Poza tym, rusza promocja. Po raz pierwszy u polskich operatorów dostępna
    > będzie NOKIA 6310.

    Oczywiście, PLUS GSM będzie jak na razie jedynym operatorem, oferującym
    N6310. Promocyjna cena wynosi 699 zł netto - przy taryfie Czasami
    150/Często50/Non Stop 50 (70 zł netto miesięcznie) - w wyższych planach
    taniej. W planach poniżej 50 (czyli często 15/czasami 10/30), aparat jest
    niedostępny.

    W wyższych planach, aparat ten jest tańszy o 50 zł/100/150 (odpowiednio
    :Często/NON STOP 100/150 lub NON STOP 300)

    Można również nabyć N6210 za 49 zł - z zastrzeżeniem warunków j.w. W Non
    Stop 300 za 1 zł

    Poza tym, dostępna 8310 - od 749 zł. Nokia 3330 za 1 zł

    Nokia 9210 od 1799 zł. (w wyższych planach tańsza o : 100/300 i 800 zł w
    taryfie NON STOP 300!)

    Poza aparatem, każdy podpisujący umowę z operatorem sieci PLUS GSM, otrzyma
    50% znizki na połączenia w ramach PLUS GSM i sieci stacjonarnych (naliczane
    po wykorzystaniu pakietu minut i po pierwszych 30 sekundach połączenia,a
    więc pierwsza minuta = 0,75%stawki podstawowej). Rabat będzie udzielany
    przez 18 m-cy.

    Jeśli zdecydujemy się opłacać rachunki za usługi PLUS GSM w formie Direct
    Debit, wówczas dodatkowo, po 3 opłaconych w tej formie fakturach, zyskamy
    pakiet 45 minut - do wykorzystania w 3 cyklach rozliczeniowych.

    Grzegorz N.
    g...@i...pl

  • 7. Data: 2002-02-26 07:16:13
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    "Grzegorz N." wrote:

    > Oczywiście, PLUS GSM będzie jak na razie jedynym operatorem, oferującym
    > N6310. Promocyjna cena wynosi 699 zł netto - przy taryfie Czasami

    Jeślibyś napisał, że jedynym oferującym w promocji to miałbyś rację.
    Jeśli piszesz oferującym to nie masz racji.

    pzdr

    Tomek