  • 1. Data: 2002-02-10 10:41:02
    Temat: e - pko
    Od: "Piotrek" <p...@h...com>

    Witam
    Mam zamiar załozyś sobie konto w oddziale internetowym PKO BP.
    Wdzięczny byłbym za jakiekolwiek opinie na temat e - pko

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-10 12:25:24
    Temat: Re: e - pko
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    Mam od roku i w sumie jestem zadowolony (głównie z darmowych przelewów i
    bankomatu).
    Czasami ciężko dodzownić się do nich. Dostęp przez WWW ok poza drobnym
    mankamentem: brak zestawienia operacji i salda rachunku na 1 stronie.
    U nich są to 2 orębne funkcje. (albo operacje/przelewy lub tylko końcowe
    saldo).

    Piotr R.

  • 3. Data: 2002-02-10 12:59:12
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Mam zamiar załozyś sobie konto w oddziale internetowym PKO BP.
    > Wdzięczny byłbym za jakiekolwiek opinie na temat e - pko

    Wg. mnie za drogo.

  • 4. Data: 2002-02-10 15:00:45
    Od: "Sławomir Krysztofowicz" <k...@z...com.pl>

    Mam i jestem zadowolony.

  • 5. Data: 2002-02-10 15:19:35
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > Mam zamiar załozyś sobie konto w oddziale internetowym PKO BP.
    > Wdzięczny byłbym za jakiekolwiek opinie na temat e - pko

    Mialem i bylem zadowolony. Zamienilem na LGnet, bo podobna funkcjonalnosc, a
    dochodzi podglad rachunkow walutowych i brak oplat. Dla odmiany poziom
    zabezpieczen w LG nizszy (tylko hasla z wymuszaniem ich zmiany co pewien
    czas, nie ma tokena i tanow).

    mz

  • 6. Data: 2002-02-10 21:17:29
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    Zależy od ilości przelewów i wypłat z bankomatów.

    Piotr R.

  • 7. Data: 2002-02-10 21:53:47
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Zależy od ilości przelewów i wypłat z bankomatów.
    Jesli chodzi o wyplaty znajda sie banki ktore oferuja za friko.
    Jesli o przelewy to czesc nie pobiera oplat. Dobrym przykladem moze byc
    Lukas.

    Pozdr, minik

  • 8. Data: 2002-02-11 10:27:26
    Od: "WK" <w...@w...pl>

    Mam i jestem zadowolony.
    Drobne uwagi, ktore opisał Piotr R. zgłaszałem im
    i odpowiedzieli, że wpisali je na listę spraw do załatwienia w nastepnej
    wersji oprogramowania.