  • 1. Data: 2002-02-10 14:54:18
    Temat: ZUS z firmowego MultiBanku - gdzie internet?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Dlaczego z konta firmowego Multi nie mogę płacić ZUS-u? Zostaje tylko telefon
    lub oddział banku. Nie za bardzo rozumiem, dlaczego tak jest, zwłaszcza, że
    mBank daje taka możliwość, a to przeciez też BRE.
    Chodzi tylko o te dwa złote za przelew przez telefon czy o coś innego?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-02-10 18:50:23
    Temat: Re: ZUS z firmowego MultiBanku - gdzie internet?
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    alexy pisze:
> [...]
    >lub oddział banku.
    >Nie za bardzo rozumiem, dlaczego tak jest, zwłaszcza, że
    >mBank daje taka możliwość, a to przeciez też BRE.

    Od kiedy mBank ma przelewy do ZUS?

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2002-02-11 08:21:34
    Od: <r...@o...pl>

    Też się mocno zdziwiłem, że oferują produkt niekompletny. Na szczęście można
    zlecać przelewy ZUSowskie przez telefon. Ja od razu składam reklamację i żądam
    zwrotu 1zł (różnicy prowizji) argumentując, że chciałem wykonać przelew przez
    Internet, ale nie było to możliwe z ICH powodu. Za pierwszym razem musiałem
    trochę podyskutować z szefem zmiany, ale różnicę zwrócili.

    Podobny problem szykuje się z przelewami do US. W MultiBanku nikt nawet nie
    słyszał, że obowiązują nowe formularze. Na szczęście urzędy skarbowe też są
    zupełnie nieprzygotowane.

    RP

  • 4. Data: 2002-02-11 08:59:39
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:02021015541887@polnews.pl...
    > Dlaczego z konta firmowego Multi nie mogę płacić
    ZUS-u?
    > Zostaje tylko telefon
    > lub oddział banku.

    Jezeli tak jest to troche dziwne

    > Nie za bardzo rozumiem, dlaczego tak jest,
    zwłaszcza, że
    > mBank daje taka możliwość

    Mbank daje możliwość opłacania ZUS'u ??!! mam tam
    konto dla "fizycznych"
    ale takiej formatki nie zauważyłem :-)

    Sark

  • 5. Data: 2002-02-11 09:36:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
    musiałem
    > trochę podyskutować z szefem zmiany, ale różnicę zwrócili.

    I słusznie :-)

    > Podobny problem szykuje się z przelewami do US. W MultiBanku nikt nawet
    nie
    > słyszał, że obowiązują nowe formularze. Na szczęście urzędy skarbowe też

    > zupełnie nieprzygotowane.

    Nikt nie słyszał ;-)
    Polecam niusa "Na razie bez zmian!" pod adresem
    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-02-11 11:46:26
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    >Internet, ale nie było to możliwe z ICH powodu. Za pierwszym razem musiałem
    >trochę podyskutować z szefem zmiany, ale różnicę zwrócili.

    To co, jak sie raz upomnę, to co miesiąc będą mi zwracać?

    >Podobny problem szykuje się z przelewami do US. W MultiBanku nikt nawet nie
    >słyszał, że obowiązują nowe formularze. Na szczęście urzędy skarbowe też są
    >zupełnie nieprzygotowane.

    Zarza, zaraz. Jeszcze z Multi nie przelewałem do US, ale czy chcesz
    powiedzieć, że będę to musiał robić także przez telefon, a nie internet?

  • 7. Data: 2002-02-11 13:12:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "alexy" <a...@w...pl> wrote in message news:02021112462631@polnews.pl...
    > Zarza, zaraz. Jeszcze z Multi nie przelewałem do US, ale czy chcesz
    > powiedzieć, że będę to musiał robić także przez telefon, a nie internet?

    Mój list czytałeś?

    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-02-11 13:20:40
    Od: <r...@o...pl>

    > To co, jak sie raz upomnę, to co miesiąc będą mi zwracać?
    Trzeba reklamować każdorazowo.

    > Zarza, zaraz. Jeszcze z Multi nie przelewałem do US, ale czy chcesz
    > powiedzieć, że będę to musiał robić także przez telefon, a nie internet?
    Mają poprawić serwis Internetowy: przelewy do ZUS gdzieś od kwietnia, a do US
    pewnie też będą.
    RP