  • 1. Data: 2002-02-10 10:39:09
    Temat: Przelew od pracodawcy a kłopoty z WBK
    Od: "FROST" <a...@i...pl>

    Drodzy grupowicze!.

    Zwracam się z pytaniem jak szybko idzie wypłata na Wasze konta. Mam konto w
    WBK np. pracodawca wysyła kasę w poniedziałek przed 12 (mamy konto w BP) a
    kasa dociera mi na konto w Wubeku dopiero w środę. Odnoszę wrażenie że tak
    być nie powinno, nie są to duże sumy bo gdzieś do dwóch tys. ale jakby było
    takich gozdków jak ja - 100 w jednym dniu to przez ten jeden cały dzień
    można nieżle tą kasą obrócić i zarobić. Napiszcie czy też macie takie
    kłopoty, zaznaczam że jak zdrenuję RORa to Wubek łoij mi przez ten czas
    karne odsetki (gdy jest minus oczywiście) Chyba BP i Wbk korzystają z
    eliksiru (a czy jest jakiś bank który nie korzysta) Zreztą noszę się z
    zamiarem zmiany banku bo BZWBK mnie doprowadza do szału niekompetencją i
    niewiedzą pracowników. Bo właśnie w tym miejscu najczęściej słyszę słowa
    "nie wiem" i "a, to sie nie da". Szczytem wszytskiego było jak chciałem
    sobie aktywować usługę WBK 24 (dostęp do konta przez i net) a babka (gdzieś
    ok 50 tki) nie wiedziała co to jest internet i twierdziła z uporem że to ja
    sie nie znam bo ona wie lepiej i że ja chće aktywować usługę opartą na
    dostepie do konta przez GSM. Spędziłem siakieś 10 min na tłumaczeniu babie
    różnic między jednym a drugim a ta w końcu mocno poirytowana zapytała mnie
    podniesionym głosem " To czego pan właściwie chce?" a jak odchodziłem z
    przysłowiowym kwitkiem to dało się słyszeć zza moich pleców że jestem
    marudny jak stara panna na wydaniu.

    Pozdrawiam

    ADAM

  • 2. Data: 2002-02-10 11:30:14
    Temat: Re: Przelew od pracodawcy a kłopoty z WBK
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ "FROST" <a...@i...pl> ]

    >Zwracam si? z pytaniem jak szybko idzie wyp?ata na Wasze konta. Mam konto w
    >WBK np. pracodawca wysy?a kas? w poniedzia?ek przed 12 (mamy konto w BP) a
    >kasa dociera mi na konto w Wubeku dopiero w ?rod?. Odnosz? wra?enie ?e tak

    Jesteś pewien, że przelew idzie tyle czasu? Może WBK wprowadziło
    usługę "taniego przyjęcia przelewu" :-)

    Ja również dostaję wypłatę na konto w WBK i ostatnio zdarzyło się, że
    oddział odrzucił przelew z powodu braku tytułu. Osoba odpowiedzialna
    za przelewanie wynagrodzeń zapewnia, że tytuł był.

> [...]
    >sobie aktywowa? us?ug? WBK 24 (dost?p do konta przez i net) a babka (gdzie?
    >ok 50 tki) nie wiedzia?a co to jest internet i twierdzi?a z uporem ?e to ja
    >sie nie znam bo ona wie lepiej i ?e ja ch?e aktywowa? us?ug? opart? na
    >dostepie do konta przez GSM. Sp?dzi?em siakie? 10 min na t?umaczeniu babie
    >ró?nic mi?dzy jednym a drugim a ta w ko?cu mocno poirytowana zapyta?a mnie
    >podniesionym g?osem " To czego pan w?a?ciwie chce?" a jak odchodzi?em z
    >przys?owiowym kwitkiem to da?o si? s?ysze? zza moich pleców ?e jestem

    No to złóż skargę, ale na kierownika oddziału za brak przeszkolenia
    pracowników.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl