  • 1. Data: 2002-02-09 21:39:56
    Temat: multibank firmowe i osobiste
    Od: EKOM <i...@e...net.pl>

    chcialbym zalozyc sobie tam konto firmowe, obecnie mam juz w inteligo
    chcialbym miec takze drugie
    czy w multibanku bede mial tak jak w inteligo ze bedzie konto firmowe i
    osobiste na "jednym haśle" i bede mogl pomiedzy nimi sobie przekazywac
    pieniazki ?

    --
    pozdrawiam
    WOjciech Borzych

    Dział Handlowy - h...@e...net.pl
    Serwis - s...@e...net.pl
    http://www.ekom.net.pl
    tel. 061 44 77 818

  • 2. Data: 2002-02-10 14:12:08
    Temat: Re: multibank firmowe i osobiste
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >czy w multibanku bede mial tak jak w inteligo ze bedzie konto firmowe i
    >osobiste na "jednym haśle" i bede mogl pomiedzy nimi sobie przekazywac

    Tak.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl