  • 1. Data: 2003-03-10 11:40:37
    Temat: e-konto walutowe w Polsce
    Od: "Barbara" <p...@n...pl>

    Czy ktorykolwiek e-bank proponuje takowa usluge?
    Dla firmy lub osoby fizycznej?
    z gory dzieki za podpowiedzi
    Barbara

    ---

  • 2. Data: 2003-03-10 11:56:34
    Temat: Re: e-konto walutowe w Polsce
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Barbara wrote:
    > Czy ktorykolwiek e-bank proponuje takowa usluge?
    > Dla firmy lub osoby fizycznej?
    > z gory dzieki za podpowiedzi
    > Barbara

    Multibank, Nordea (ale tylko w tandemie z kontem złotowym, według ichniej
    dezinfolinii :) nie można mieć samego konta walutowego z dostępem via net)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-03-10 11:57:28
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktorykolwiek e-bank proponuje takowa usluge?
    > Dla firmy lub osoby fizycznej?
    > z gory dzieki za podpowiedzi

    Millennium.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2003-03-10 12:27:30
    Od: "Barbara" <p...@n...pl>

    > Multibank, Nordea (ale tylko w tandemie z kontem złotowym, według ichniej
    > dezinfolinii :) nie można mieć samego konta walutowego z dostępem via net)

    tu masz fragment artylulu z wrzesnia 2002 z tyg. 'Wprost'

    tu link do Nordeabank:
    http://www.nordeabank.pl/pl/article/1964.html

    Multibank to BRE
    http://www.multibank.pl/multibank/aktualnosci.jhtml;
    jsessionid=HAL2Z03PCIWARQFIAFOCFEQ

    Generalnie to powinienes miec swiadomosc, ze zadna platforma internetowa nie
    dorownuje tej z Inteligo.
    Jak zechcesz wiedziec wiecej - pisz :-)
    Barbara

    ---

  • 5. Data: 2003-03-10 12:42:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Barbara wrote:

> [...]
    >
    > Generalnie to powinienes miec swiadomosc, ze zadna platforma
    > internetowa nie dorownuje tej z Inteligo. Jak zechcesz wiedziec

    A możesz napisać po co wstawiasz linki do Multi i Nordei, a na koniec
    reklamujesz Inteligo???

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-03-10 20:16:57
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Glenn <g...@g...pl> napisał w

    > Multibank, Nordea

    Nie wiem jak Nordea, ale z tego co widzę, to w Multibanku korzystając z
    internetowego kanału dostępu nie można wykonać przelewu za granicę. A
    taki walutowy e-bank to OKD rozbić :(

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 7. Data: 2003-03-10 21:26:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b4ivqc$ora$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem jak Nordea, ale z tego co widzę, to w Multibanku korzystając z
    > internetowego kanału dostępu nie można wykonać przelewu za granicę. A
    > taki walutowy e-bank to OKD rozbić :(

    Kiepsko widzisz :) Moze dlatego, ze okulary rozbiles, nie koniecznie OKD ;)

    Maciej

  • 8. Data: 2003-03-10 21:46:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    MK <m...@i...pl> napisał w

    > Kiepsko widzisz :) Moze dlatego, ze okulary rozbiles, nie koniecznie
    > OKD ;)

    Więc jak należy rozumieć poniższy tekst?

    "Należy pamiętać, że zarówno przelewy zagraniczne, jak i przelewy
    walutowe do banków krajowych realizowane są na podstawie złożonego
    wniosku. Takiego przelewu nie można zrealizować posługując się
    dotychczasową dyspozycją przelewu jednorazowego, umieszczoną na Państwa
    stronach transakcyjnych. Wybór waluty w przypadku dyspozycji przelewu
    jednorazowego nie umożliwi wysłania przelewu walutowego w kraju lub
    przelewu zagranicznego."

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 9. Data: 2003-03-10 21:57:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b4j13t$sr0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > stronach transakcyjnych. Wybór waluty w przypadku dyspozycji przelewu
    > jednorazowego nie umożliwi wysłania przelewu walutowego w kraju lub

    Ponoc wiele wiekszosc Polakow nie potrafi czytac ze zrozumieniem ;).
    To znaczy, ze nie mozna wykonac przelewu korzystajac z
    http://demo.multibank.pl/demo/transfer_exec_1.htm
    i wybierajac walute. Mozna zas wykorzystujac
    http://demo.multibank.pl/demo/ft_new_1.htm

    Maciej

  • 10. Data: 2003-03-10 23:02:26
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    Barbara <p...@n...pl> napisał(a):

    > Czy ktorykolwiek e-bank proponuje takowa usluge?
    > Dla firmy lub osoby fizycznej?
    > z gory dzieki za podpowiedzi
    > Barbara

    Multibank, Millennium, Nordea...