  • 11. Data: 2003-03-11 09:04:22
    Temat: Re: e-konto walutowe w Polsce
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    MK <m...@i...pl> napisał w
    news:fT7ba.159892$AV5.1766784@news.chello.at:

    > Ponoc wiele wiekszosc Polakow nie potrafi czytac ze zrozumieniem ;).
    > To znaczy, ze nie mozna wykonac przelewu korzystajac z
    > http://demo.multibank.pl/demo/transfer_exec_1.htm
    > i wybierajac walute. Mozna zas wykorzystujac
    > http://demo.multibank.pl/demo/ft_new_1.htm

    Ja ten tekst zrozumiałem _dosłownie_. Czy w powyższym fragmencie FAQ-u
    możesz mi wskazać miejsce mówiące o tym , że przelewy zagraniczne
    wykonuje się przy pomocy innej strony transakcyjnej? Bo ja widzę tylko
    tekst mówiący o konieczności złożenia (domyślnie: w banku) odpowiedniego
    wniosku (czytaj: papierowego dokumentu).

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 12. Data: 2003-03-11 09:28:54
    Od: "Barbara" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A możesz napisać po co wstawiasz linki do Multi i Nordei, a na koniec
    > reklamujesz Inteligo???
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Moge, jak najbardziej :-), w dodatku z przeprosinami, bo wyslalam na grupe to, co
    mialo isc prywatnie.
    Inteligo nie reklamowalam, osoba, ktorej odpowiadalam, ma tam rachunek, a ja naprawde
    uwazam, ze maja najlepsza platforme
    internetowa.
    Pozdrowka :-)
    Barbara