  • 1. Data: 2002-01-15 17:05:31
    Temat: e-PKO smieszny banczek
    Od: "Arek" <o...@g...net>

    Dostalem zawiadomienie z PKO BP oddzialu internetowego z Bydgoszczy o takiej
    tresci: Zawiadamiamy,ze Pani/Pana rachunek nr.......... na koniec dnia
    2001.12.31 wykazuje nastepujace saldo/a: -0,01 PL

    A ja po prostu 11 lipca zlozylem wniosek o likwidacje e-superkonta,18 lipca
    oddalem token, 13 sierpnia dostalem przelewem zwrot pieniedzy z tego
    konta-czyli konto zamkniete i jestesmy kwita.

    To czemu oni mi jeszcze zawracaja glowe, w koncu mam jeszcze to konto czy
    nie? Bo ja osobiscie nigdy wiecej nie chcialbym miec konta u tych partaczy
    :)))

    Czy ktos spotkal sie z taka sytuacja???

  • 2. Data: 2002-01-15 19:11:43
    Temat: Re: e-PKO smieszny banczek
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "Arek" <o...@g...net> wrote in message news:a21oka$a3v$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > To czemu oni mi jeszcze zawracaja glowe, w koncu mam jeszcze to konto czy
    > nie? Bo ja osobiscie nigdy wiecej nie chcialbym miec konta u tych

    a może wzroują się na shitibanku :))))) i teraz przez kilka miesięcy będą
    cię nękać wyciągami i informacją, że konto nadal posiadasz i masz coraz
    większy debet powstały z opłat za prowadzenie rachunku :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-01-15 19:43:20
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Arek" <o...@g...net> wrote in message
> [...]
    > tresci: Zawiadamiamy,ze Pani/Pana rachunek nr.......... na koniec dnia
    > 2001.12.31 wykazuje nastepujace saldo/a: -0,01 PL

    Ja bym poczekał aż zrobi się -0,02 , przy spadającym oprocentowaniu, i
    zaokrągleniach co miesiąc może to potrwać kilka ładnych lat, a w tym
    czasie dostaniesz pewnie od nich jeszcze parę upomnień, a może i komornika
    do ciebie przyślą, w celu egzekucji :))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-01-16 09:42:22
    Od: "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl>

    Arek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >nie? Bo ja osobiscie nigdy wiecej nie chcialbym miec konta u tych partaczy

    Od paru dni mam wlasnie u nich e-Superkonto, moglbys przyblizyc, dlaczego to
    sa partacze i na co nalezy zwrocic uwage.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-01-16 09:45:58
    Od: "WK" <w...@w...pl>

    ja mam konto od 1.5 roku i jestem zadodowlony

  • 6. Data: 2002-01-16 21:19:29
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "WK" <w...@w...pl> wrote in message
    > ja mam konto od 1.5 roku i jestem zadodowlony

    Coś głupoty waść opowiadasz.

    ePKO wystartowało na przełomie listopada/grudnia 2000, więc 1,5 roku na
    pewno tego konta nie masz.

    Kamil
    c...@h...pl