  • Data: 2019-10-01 22:15:13
    Temat: doładowanie cykliczne w Inteligo
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zdecydowałem się na SoloS w play czyli pakiet nolimit na prepaidzie 20zł/miesiąc

    chciałbym zlecić w inteligo automatyczne doładowywanie komórki w określonym dniu
    miesiąca, ale...

    ustawiając to zlecenie w internetowym kanale dostępu zwątpliłem czy bank "wie" że rok
    ma 365 a czasami 366 dni a miesiące mają od 28 do 31 dni

    w formularzu mam opcję "radiową" albo podać co ile dni albo co ile miesięcy, ustawiam
    co 1 miesiąc a bank "samowolnie" zmienia mi to na "30 dni"

    ustawiam 27 października 2019 jako pierwszy termin a później co miesiąc i chcę aby
    było to zawsze 27go ale bank upiera sie że "co 30 dni"

    problem w tym że 30 dni po 27-10-2019 będzie 26-11-2019 a nie 27-11-2016 i ten dzień
    ma znaczenie.

    pytanie: czy ktoś korzystał z cyklicznych doładowań inteligo i czy może potwierdzić
    albo zaprzeczyć że bank "umie" liczyć do 365?!