  • Data: 2019-10-01 22:27:39
    Temat: Re: doładowanie cykliczne w Inteligo
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "n...@p...pl" <n...@p...pl> writes:

    [...]
    > w formularzu mam opcję "radiową" albo podać co ile dni albo co ile miesięcy,
    ustawiam co 1 miesiąc a bank "samowolnie" zmienia mi to na "30 dni"

    Gdzie to widać?

    > ustawiam 27 października 2019 jako pierwszy termin a później co miesiąc i chcę aby
    było to zawsze 27go ale bank upiera sie że "co 30 dni"

    > problem w tym że 30 dni po 27-10-2019 będzie 26-11-2019 a nie 27-11-2016 i ten
    dzień ma znaczenie.

    Gdzie Ty widzisz, że następne doładowanie będzie po 30 dniach?

    > pytanie: czy ktoś korzystał z cyklicznych doładowań inteligo i czy może potwierdzić
    albo zaprzeczyć że bank "umie" liczyć do 365?!

    Obawiam, się, że musisz zapytać w inteligo.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    I'm a GENIUS! I want to dispute sentence structure with SUSAN SONTAG!!