  • 1. Data: 2004-01-16 13:28:19
    Temat: do użytkowników inteligo, szybkie pytanie
    Od: "Agalay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, niedawno zalozylam konto inteligo i sie troche nie lapie w nim. Mam
    pytanie: jak sprawdzic od kogo dostalam pieniadze na konto? Gdzie kliknac?
    Prosze o pomoc :)

  • 2. Data: 2004-01-16 13:56:40
    Temat: Re: do użytkowników inteligo, szybkie pytanie
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Agalay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Witam, niedawno zalozylam konto inteligo i sie troche nie lapie w nim. Mam
    > pytanie: jak sprawdzic od kogo dostalam pieniadze na konto? Gdzie kliknac?
    > Prosze o pomoc :)

    Na pewno jest to prostsze od pisania na newsy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-16 15:08:41
    Od: "Agalay" <a...@U...pl>

    Dzieki za pomoc

  • 4. Data: 2004-01-16 15:10:21
    Od: "Agalay" <a...@U...pl>

    Juz nie trzeba. Strona inteligo cos szwankowala, wiec stad problem, ale
    dzieki za pomoc