  • 1. Data: 2004-01-16 13:17:00
    Temat: czy mozliwe jest
    Od: "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl>

    1. Ze zablokowana karte EURONET zwraca pod bankomatem w ktorym zostala
    zablokowana?
    2. prosze rowniez o kontakt telefoniczny ew namiary na ich strone, chodzi
    oczywiscie o euronet

    Maciej

  • 2. Data: 2004-01-16 13:23:19
    Temat: Re: czy mozliwe jest
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > zablokowana?
    > 2. prosze rowniez o kontakt telefoniczny ew namiary na ich strone, chodzi

    co to znaczy zwraca "pod bankomatem" ?

    wg euronet odsyla zatrzymane karty do bankow, ktore je wyemitowaly

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 3. Data: 2004-01-16 13:27:48
    Od: "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > co to znaczy zwraca "pod bankomatem" ?
    >
    > wg euronet odsyla zatrzymane karty do bankow, ktore je wyemitowaly

    rano wcielo mi karte, o 13 zablokowalem srodki na rachunku i karte.
    ludzie z mbanku powiedzili ze skontaktuje sie ze mna mbank albo euronet, po
    20 minutach zadzwonil euronet ze karta bedzie do zwrotu po bankomatem. cos
    mi tu smierdzi, dzwonic na policje?

    MAciek

  • 4. Data: 2004-01-16 14:10:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bu8ot4$o4c$1@news.onet.pl...

> [...]
    po
    > 20 minutach zadzwonil euronet ze karta bedzie do zwrotu po bankomatem. cos

    Usiasc.
    Odpoczac
    Gleboko odetchnac
    Jechac wreszcie po ta p...a karte
    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-01-16 15:07:26
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    :-------------)))))

  • 6. Data: 2004-01-16 17:30:51
    Od: "Maciej F. <chrabcio>" <s...@p...onet.pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "Maciej F. <chrabcio>" <c...@p...onet.pl>
> [...]

    o dzieki :)
    ale dmuchalem na zimne, czlowiek sie tyle oczyta ze potem swiruje ....
    karte juz mam, zastrzeglem, czekam na nowa, nie bede sie nieporzebnie
    denerwowal, zwlascza ze starej konczy sie okres waznosci i nowa juz czeka
    na wyslanie, ma byc w przyszlym tygodniu....

    --
    <<<<<< Pozdrawiam >>>>>>>