  • 1. Data: 2004-01-16 13:07:59
    Temat: Czy ktos sie zna na Dinarach z Sadamem ?
    Od: "Barbara" <b...@p...gazeta.pl>

    Kupiłam na allegro.pl banknoty jak w tytule.Ale.......

    5 dinarów ma jako zabezpieczenie nitki święcące pod UV.
    25 100 i 250 niema żadnych zabezpieczeń.
    Czy to fałszywki ?

    Moze troche NTG ale nie wiedziałam gdzie pytac.

  • 2. Data: 2004-01-16 20:07:41
    Temat: Re: Czy ktos sie zna na Dinarach z Sadamem ?
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > 5 dinarów ma jako zabezpieczenie nitki święcące pod UV.
    > 25 100 i 250 niema żadnych zabezpieczeń.
    > Czy to fałszywki ?

    Tutaj tylko skany
    http://www.banknotes.com/iq.htm

    tu trochę więcej

    http://www.islamicbanknotes.com/iraq.htm

    moze bedziesz miała wiecej szczescia szukajac na googlu
    adam

  • 3. Data: 2004-01-17 22:17:29
    Od: "erwin16" <e...@...Y.S.Z.go2.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bu8nnh$sr3$1@inews.gazeta.pl...
    > Kupiłam na allegro.pl banknoty jak w tytule.Ale.......
    >
    > 5 dinarów ma jako zabezpieczenie nitki święcące pod UV.
    > 25 100 i 250 niema żadnych zabezpieczeń.
    > Czy to fałszywki ?

    Z tego co mi sie obilo o uszy, to Saddam falszowal (dolary)
    a nie Saddama falszowali.