    From: stean <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: do AMRA
    Date: Thu, 21 Feb 2002 14:41:42 +0100

    "AMRA" <a...@a...com> napisal(a):

    >Ja nie jestem z Warszawy przeciez - wiec mialbys trudnosci z dodzwonieniem
    >sie do mojej mamy :)

    To troche zmienia postac rzeczy ale wiem z doswiadczenia, ze nie warto
    podawac do publicznej wiadomosci swoich pelnych danych adresowych w
    sieci ale coz, jezeli to ci nie przeszkadza to twoja sprawa.

    Inna kwesta jest poziom zabezpieczen mLinii jakby nie bylo nie jest to
    najmocniejszy punkt mBanku. Mi kiedys zlodziej wyplacil pieniadze z
    marmutka PeKaO SA na skradziony dowod osobisty i karty. A w przypadku
    mBanku wystarczy tylko troche przebieglosci, telefon i znajomosc
    nazwiska panienskiego matki co chyba nie jest zbyt trudne do
    pokonania.
    Zastanawiam sie czy nie zmienic na mlini tego nazwiska na jakies
    wymyslone z kodem cyfrowym (jezeli sie da) np. Kowalska-16553. Ciekawe
    czy to by przeszlo jesli tak to bylbym spokojniejszy o swoje
    pieniadze. Pomysl chyba niezly :)

    Tomek