    From: "Artur Góra" <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [dlugie] moja przygoda z katra PARTNER
    Date: Fri, 2 Jan 2004 14:54:23 +0100

    Witam,
    bardzo dawno nic nie pisalem na tej grupie, ale moze juz czas...
    na poczatku listopada br. poszedlem do Częstochowskiej filli
    Pekao SA (przy al. NMP) aby wziac wniosek o kk Partner.
    Miła Pani: a dlaczego Partner? wszyscy biora Regate!
    Po ok. 10 min. nie udalo sie co prawda Pani polaczyc przez siec, nawet nie
    znala numeru infolinii zeby sama mogla sie czegos dowiedziec o produktach
    wlansej firmy, wiec nie uzyskalem informacji ale znalazl sie druk wniosku!!!
    I wtedy usluszalem: ale Parnter jest oprocentowany 32% - wszyscy biora
    Regate!
    Ja na to: moze 23% (co z reszta sprawdzilem wczesniej na www), machnalem
    reka i wyszedlem (reklama dzwignia handlu - nie ma to jak zachwalac wlasne
    produkty)
    20.11.03 wypelniony wniosek zlozylem ( po 40 min.) w I/O Cz-wa (ul.
    Kopernika) i w zasadnie bylo by ok. gdyby nie fakt ze Pani blednie mnie
    odpowiedziala mi na pytanko o odsetki (wg niej mialy nie byc naliczane przez
    14 dni od wyciagu).
    Wg informacji z CKC moj wniosek byl u nich juz 19.12.03 (niezle, niezle)
    a 22.12.03 CKC odeslalo gotowa karte do oddzialu. (nikt nie dzwoni - wiec
    czekam) Juz 31.12.03 przyszedl poczta PIN. Czekalem na karte i dopiero
    telefon
    do CKC uswiadomil mi ze kk wysylaja do oddzialu. Szkoda ze mila Pani z
    okienka o tym nie wiedziala!
    Dzisiaj tj. 02.01.04 biegne do oddzialu i ......... JEST :)
    Piekna, zielona :)) Czymze jest kolejne 40 min. w kolejce - skora caly
    dzisiejszy dzien mam wolny.
    Po przeczytaniu umowy zapytalem gdzie punkt o moich dniach bez odsetesk
    ( niech bedzie 14 skoro nie moze byc 21) . Juz po niespelna 15 min.
    ustalono, ze
    odsetki beda!, ale co tam biore!!!!!!!!
    Na pisemku z CKC jest napisane, ze splat nalezy dokonywac na r-k
    12400027 + nr karty (to logiczne). Niestety nr rachunku podany w mojej
    umowie jest inny - ja jestem wciaz pelen optymizmu - w koncu rozni sie tylko
    jedna cyferka i to gdzies w srodku.
    Moge co prawda odstapic od umowy - ale nie! Ciezko wystalem te karte w
    kolejce
    Reasumujac:
    w moich kontaktach z bankiem, podkreslam juz ze jestem upierdliwym klientem,
    moge bez uprzedzenia zapytac o oprocentowanie, o sposob splaty kk, lub
    tez wydumac sobie jszcze bardziej skomplikowane pytanie z zakresu uslug
    swiadczonych przez Pekao S.A.
    HUMOR:
    widzialem przerazenie 8-( w oczach Pani gdy powiedzialem, ze skoro
    likwiduja
    telepeko24 i moje eurokontowww wroci do oddzialu marmurkowego to pewnie bede
    czesciej przychodzil i zadawal pytania :)))

    Jeszcze nie wiem jak mi sie bedziej z PARTNERa korzystac,
    czas pokaze !

    Swoja druga czy to tak trudno przewidzec ze klient moze czasem zapytac o to
    co jest w ofercie banku .......
    ....... a moze sie myle, moze powinienem wiac Regate?

    pozdro ..........

    Arturo