eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie] › [dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie]
    From: "..::Michal::.." <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [dlugie] Będę trzymać kase w skarpecie ! (sp. z o.o.) [dlugie]
    Date: Fri, 28 Nov 2003 14:43:06 +0100
    Sender: u...@o...pl@skrzyszow.org

    Pare dni temu prosiłem grupowiczów o podanie namiarów na banki oferujące
    rachunki bieżące dla spółek z o. o. Podzwoniłem popytałem i musze stwierdzić
    ze NIE MA BANKU KTÓRY SPEŁNI NASTĘPUJĄCE WARUNKI:

    1) spółka z o.o.
    2) obsługa przez Internet,
    3) karta płatnicza
    4) miesięczna opłata w granicach rozsądku.

    A teraz parę przykładów:
    VW BANK- wszytko super ale nie oferują wypłat ( tylko przelewy), wszytko
    ładnie ale jak ja zapłace za paliwo na stacji? ( kasa ze skarpety). Miłą
    Pani zaoderowała kasę w Warszawie. ale zeby tam dojechać wyciągnąć pieniądze
    to muszę zapłacić za paliwo. Kolo sie zamyka

    CITIbank - ten bank nigdy nie śpi bo liczy ogromne wpływy dlaczego? rachunek
    dla sp. z o.o. z obsługą przez Internet tylko dla firm o obrotach rocznych
    pow. 1mln PLN. (okolo, bo nie pamiętam dokładnie ale w milionach)

    WBK - bardzo miła melodia na infolinii po 10 minutach słuchania
    zrezygnowałem.

    IMG bank Śląski - jedyny który to oferuje ale nie podoba mi sie ze:
    - mi opłaty za konto naliczane są miesięcznie w sektach złotych (średnio
    150zł za miesiąc za prowadzenie rachunku)
    - odsetki naliczone są co 3 miesiące w groszach !!! a kwota na koncie
    bynajmnej nie w groszach.
    - OPLATY ZA PRZELEWY PRZYCHODZĄCE !!! jak ktoś płaci mi na poczcie to mi
    pobierają opłątę 2zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wiecej banków nie pamiętam, za wszytkie ......

    ..::Michal::..