  • 1. Data: 2003-01-06 14:36:57
    Temat: dla klientów Pekao
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    http://info.onet.pl/622041,11,item.html

    Policja zatrzymała pracowników łódzkiego oddziału banku PeKao SA, podejrzewanych o
    wyprowadzenie z banku ponad trzech milionów
    złotych. W związku z tą sprawą dwie osoby zostały aresztowane.

  • 2. Data: 2003-01-06 14:56:25
    Temat: Re: dla klientów Pekao
    Od: m...@o...pl

    no ladnie, ladnie, szkoda tylko ze dali sie zlapac. Swoja droga to ciekawi mnie
    ile dostana i czy bank odzyska stracone pieniadze ...
    Jezeli cala kwota sie odnajdzie to raczej wpadnie im niewielki wyrok, jezeli
    zas nie to troszke wiecej ale i tak znam mase osob ktora za taki grosz poszlaby
    siedziec na pare ladnych lat ...