  • 1. Data: 2003-01-06 13:06:55
    Temat: czy ktos moze podzielic sie wrazeniami....
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    czesc;

    ...z uzytkowania www.millenet.pl?

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje
    mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl

  • 2. Data: 2003-01-06 15:12:54
    Temat: Re: czy ktos moze podzielic sie wrazeniami....
    Od: "Human Being" <p...@p...onet.pl>

    Osobnik znany jako mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>
    wysilił szare komory i pewnego pięknego dnia napisał, co następuje:
    > czesc;
    >
    > ...z uzytkowania www.millenet.pl?

    No cóż, u mnie wogóle nie chce się użytkować:-( Wywala błąd, czy aby
    na pewno taki adres?

    --
    Piotrek Miller & P.G.K. GraF|X Studio
    The distance to your departure gate is directly proportional to the

  • 3. Data: 2003-01-08 10:30:42
    Od: "'" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    rt...
    > Osobnik znany jako mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    > No cóż, u mnie wogóle nie chce się użytkować:-( Wywala błąd, czy aby
    > na pewno taki adres?

    ma być http://www.millenet.com.pl/

    Miłego dnia !
    P o z d r a w i a m
    Hr Leon
    S...@K...HrLeon.com
    WebAdmin www.KlubiN.HrLeon.com

  • 4. Data: 2003-01-08 10:39:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "'" <h...@p...onet.pl>
    > ma być http://www.millenet.com.pl/
    >
    > Miłego dnia !

    lepiej od razu https://www.millenet.pl ale i tak nic dalej
    bo nikt w Millenium nie wie jak zdobyc indentyfikator i hasło1
    Do czynnego udzialu trzeba miec haslo2 i to napisali skad uzyskac ;-)
    *** blad ***

    cytat:
    Aby zalogować się do systemu bankowości internetowej millenet
    konieczne jest posiadanie własnego Identyfikatora oraz H@sła 1 (8 cyfr). W
    chwili obecnej istnieją przejściowe ograniczenia w uzyskiwaniu dostępu do
    systemu i nie wszyscy zainteresowani mogą z niego korzystać. Tych, którzy
    napotkali na takie ograniczenia przepraszamy, a zarazem informujemy, że w
    najbliższym czasie system millenet dostępny będzie dla wszystkich chętnych.