  • 1. Data: 2003-01-06 13:54:35
    Temat: Brawo Lukas
    Od: "Gall" <s...@o...pl>

    Jeśli pamiętacie, w wątku "Lukas-dziadostwo" nawrzucałem porządnie Lukasowi
    za nieuzasadnione pobranie opłaty za prowadzenie konta. Na ich stronie www
    przy koncie istnieje możliwość korespondencji i tam dwa razy występowałem o
    zwrot opłaty, ale bez skutku. Wtedy też napisałem do nich skargę w tej
    sprawie i wysłałem pocztą. Dzisiaj natomiast odebrałem pismo o treści "....
    w odpowiedzi na skargę dot. prowizji naliczonej za prowadzenie rachunku nr
    ......... Lukas Bank informuje, że po przeanalizowaniu uznaliśmy
    pozytywnie Pana sprawę. W związku z tym w dniu ........ dokonaliśmy zwrotu
    na Pana rachunek .............". Mała sprawa - a cieszy. Zaczynam wierzyć w
    Lukasa.
    Ps. Pozdrowienia dla matołka który usiłował mi udowodnić że nie mam racji.

  • 2. Data: 2003-01-06 14:55:10
    Temat: Re: Brawo Lukas
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com>

    Pewnego dnia Gall, ukryty(a) za s...@o...pl,
    zapodal(a):

> [...]
    > W związku z tym w dniu ........ dokonaliśmy zwrotu na Pana rachunek
    > .............". Mała sprawa - a cieszy. Zaczynam wierzyć w Lukasa.

    Hmmm... chyba bede musial podazyc ta sama droga. W moim przypadku (pobrana
    prowizja za duplikat karty, chociaz mial byc za darmo - literowka w
    nazwisku) nie pomogla ani poczta wewnetrzna - "dostanie pan odpowiedz w
    ciagu 14 dni roboczych" - minal juz ponad miesiac, ani wizyta w oddziale -
    "na 99% dostanie pan zwrot" (sic!)
    Ciekawe czy mi tez dadza w nich uwierzyc :)
    Btw. u was tez Lukas dziala tak koszmarnie wolno?

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2003-01-06 15:01:32
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avc5c3$a0r$1@sunflower.man.poznan.pl, Hubert Grzegorzewski
    wrote:

    > Hmmm... chyba bede musial podazyc ta sama droga.
    Też bym to zrobił (prowizja za nieodebranie w terminie + prowizja za
    wznowienie), ale nie chce mi się pisać listu dla 10 zł.

    > Btw. u was tez Lukas dziala tak koszmarnie wolno?

    U mnie tak :(
    Praktycznie nie da się zmodyfikować zlecenia.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-06 15:15:56
    Od: "pixi" <p...@p...onet.pl>

    ha... a ja zalozylem konto ... przyslali karte VISA electron... potem
    koperte z PINem... potem druga koperte z PINem (karta tylko jedna) .... po
    tefelonie nich pani mi powiedziala ze tylko ten drugi pin jest wazny... no
    to z miejsca podziekowalem... bo niby skad mam miec pewnosc ze nie ma
    trzeciego albo 23 pinu u jakiejs pani Zosi w szafce do mojej karty....

    przem

  • 5. Data: 2003-01-06 15:26:05
    Od: "Gall" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com> napisał w
    wiadomości news:avc5c3$a0r$1@sunflower.man.poznan.pl...
> [...]
    > ciagu 14 dni roboczych" - minal juz ponad miesiac, ani wizyta w oddziale -

    Mam wrażenie, że w Lukasie wiążące decyzje może podejmować tylko centrala we
    Wrocławiu. W moim przypadku też wszyscy ( lukaslinia, oddział, poczta wewn.)
    rozkładali ręce. Dopiero pisemna interwencja w centrali pomogła.
    Pozdr.

  • 6. Data: 2003-01-06 16:52:02
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    Hello Hubert Grzegorzewski,
    w wiadomości <avc5c3$a0r$1@sunflower.man.poznan.pl> z 2003-01-06
    15:55:10 przeczytałem:
    > Btw. u was tez Lukas dziala tak koszmarnie wolno?

    horror. nie wiadomo czy przegladarka jeszcze cos sciaga czy juz time
    out. :(

    Laik

  • 7. Data: 2003-01-07 08:32:49
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gall" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ps. Pozdrowienia dla matołka który usiłował mi udowodnić że nie mam racji.

    Cześć Pajacu.

    Właśnie bank Ci udowodnił, że nie miałeś racji oskarżając go o to, że chce
    się wzbogacić Twoim kosztem potrącając Ci niesłusznie 7 zł.

    Pozdrawiam i życzę Ci, abyś w bieżącym roku zaczął naprawdę myśleć, a nie
    myśleć na swoją korzyść.
    I daruj sobie zaczepki. Znowu myślisz, że jak dopiąłeś swego to masz rację.
    A mylisz logikę ze zdrowym rozsądkiem.

  • 8. Data: 2003-01-07 11:24:28
    Od: "Gall" <s...@o...pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się wzbogacić Twoim kosztem potrącając Ci niesłusznie 7 zł.
    > Pozdrawiam i życzę Ci, abyś w bieżącym roku zaczął naprawdę myśleć, a nie
    A na czyją korzyść mam myśleć - twoją? Szczególnie że zwracając pieniądze
    przyznano mi rację.
    Również pozdrawiam i obiecuję że dalszych "zaczepek" ani komentarzy w tej
    sprawie z mojej strony nie będzie.

    > I daruj sobie zaczepki. Znowu myślisz, że jak dopiąłeś swego to masz
    rację.
    > A mylisz logikę ze zdrowym rozsądkiem.

    Taaaa....... czyli bank cokolwiek by nie zrobił to ma rację. Gratuluję
    logiki.......

  • 9. Data: 2003-01-07 14:03:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avekgd$p8$1@news.onet.pl, kriskel wrote:
    > Użytkownik "Gall" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie o to chodzi.
    > Logiczne było, że bank pobrał prowizję zgodnie z regulaminem.
    > Natomiast sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem - to, że pobrał prowizję za
    > zaledwie dwa dni istnienia rachunku. :-)
    > I dlatego uwzględnił reklamację klienta. Bo tego wymagał zdrowy
    > rozsądek. A dyskusja w Twoim poprzednim wątku nie dotyczyła zdrowego
    > rozsądku tylko regulaminu. :-)
    >
    > Na tym kończę

    Uzupełnię w kwestii racji: Lukas tutaj (słusznie!) zastosował chwalebną
    zasadę, że klient ma zawsze rację, nawet kiedy jej nie ma ;>

    Jest to naprawdę bardzo dobra zasada, a w krajach, gdzie jest powszechniej
    stosowana w praktyce, życie klienta jest przyjemniejsze :)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-07 14:28:46
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    A dyskusja w Twoim poprzednim wątku nie dotyczyła zdrowego rozsądku tylko

    kriskel