  • 1. Data: 2002-01-16 19:57:51
    Temat: Zdjęcia z TENBIT.PL
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    http://www.ds2.pg.gda.pl/~camomile/tenbitpl/tenbit.h
    tml

    Trochę złapałem.
    Działo się tam coś między 1.00 a 1:30, bo miałem ważny wyjazd i dopiero
    wróciłem.

    Powiem szczerze program był denny (a szczególnie prowadzący).

    Kamil
    c...@h...pl

  • 2. Data: 2002-01-16 22:47:06
    Temat: Re: Zdjęcia z TENBIT.PL
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
    > Trochę złapałem.
    > Działo się tam coś między 1.00 a 1:30, bo miałem ważny wyjazd i dopiero
    > wróciłem.
    >
    > Powiem szczerze program był denny (a szczególnie prowadzący).

    Zgadza się. Program jest generalnie _beznadziejny_. Same reklamy konkursów!
    Więcej mówiono o tych SMSach niż o bankach. Prowadzący silą się na luz, ale
    wypadają sztucznie. Dziewczyna ogłaszająca konkurs nie potrafiła poprawnie
    przeczytać pytania konkursowego z kartki. A pytanie na koniec w stylu "Czy
    możecie zagwarantować w 100% że banki internetowe są bezpieczne" mógł zadać
    tylko kompletny ignorant. Jedynie Wojtek wybrnął z sytuacji przypominając,
    że nic nie jest w 100% bezpieczne (WTC też były niezniszczalne ;-)

    K. Kowalski