  • 1. Data: 2004-04-30 21:11:17
    Temat: definitywny koniec CBE :/
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>

    no i stalo sie... dzis mila pani z PekaoSA poinformowala mnie telefonicznie,
    ze z dniem 1czerwca zostanie mi wymowiona umowa (1miesieczny okres
    wypowiedzienia, wiec do 31czerwca mam jeszcze konto) i poniewaz mam u nich
    kredyt odnawialny to oni mi otworza Eurokonto Plus... w Warszawie ... nie
    wiem czemu nie we wroc, gdzie mieszkam, ale nie pytalem... Zapytalem za to
    ile mnie to szczescie bedzie kosztowalo... no wiec do konca roku to 6PLN
    miesiecznie i darmowe przelewy, a potem 11 i nadal darmowe przelewy...
    oczywiscie moge przejsc na Eurokonto standard i wtedy tylko 8PLN....

    pieknie podziekowalem i poprosilem o nieotwieranie rachunku, nieprzedluzanie
    umowy itp...

    no coz... fajnie bylo, wiec szkoda

    PS. ktos mi moze powiedziec czemu przy koncie wspolnym w Inteligo, pomimo
    wplat mojej pensji i srednim saldzie w okolicach 1kPLN (wspolwlascicielka
    raczej jeszcze nie wplacala, a tylko wyplacala ;) ) nie moge dostac
    debetu... bo system mowi ze nie korzystam aktywnie z konta? ew. z kim gadac
    na ten temat (infolinia nic nie wie...)

    pozdrawiam
    --
    Tomek