  • 1. Data: 2004-01-06 11:59:22
    Temat: darowizny - ile z dochodu?
    Od: "Robert" <b...@b...net>

    Witam,

    Mam konkretne pytanie - ile miesięcznie przenzaczacie lub ile się przeznacza
    (np na Zachodzie) miesięcznie na cele dobroczynne? Czy jest jakiś zwyczaj,
    że jest to tyle i tyle procent dochodu? Ja mam stałe zlecenia na kilka kont
    charytatywnych - i czasem mam wrażenie, że to naprawdę dużo, a czasem, że
    przecież zawsze mogę więcej :) Jak to wygląda u Was?

    Robert

  • 2. Data: 2004-01-07 12:19:27
    Temat: Re: darowizny - ile z dochodu?
    Od: "Robert" <b...@b...net>

    "Robert" <b...@b...net> wrote in message
> [...]
    > charytatywnych - i czasem mam wrażenie, że to naprawdę dużo, a czasem, że
    > przecież zawsze mogę więcej :) Jak to wygląda u Was?

    Hmmm - nikt nie daje na biednych???

    R.

  • 3. Data: 2004-01-07 21:36:55
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Pytamy rabina??
    ;-))
    JaC

  • 4. Data: 2004-01-07 22:18:59
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    >przeznacza
    >
    >Hmmm - nikt nie daje na biednych???

    Jak widzisz - nikt! Wielu nie płaci nawet czynszu, RTV, itp... Ale
    Cyfrę+ obowiązkowo!

  • 5. Data: 2004-01-08 09:42:35
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Jak widzisz - nikt!

    Niekoniecznie. Niektórzy dają - tylko nie zawsze robią to przelewem i nie
    zawsze lecą po częściowy zwrot do skarbówki ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn