  • 1. Data: 2016-04-08 21:26:18
    Temat: darmowe konto/ karta do bankomatu
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Czy jest coś godnego polecenia na rynku w temacie konto + brak opłat za
    prowadzenie konta + brak opłat za kartę pozwalającą wypłacać z
    bankomatów + brak opłat za wypłatę z bankomatu

    W zamian mogę: założyć lokatę i/lub przelewać wynagrodzenie

    Przejrzałem ofertę najpopularniejszych banków i albo wymagają transakcji
    na określoną kwotę kartą debetową/kredytową, albo po prostu pobierają
    opłatę i już. Czy coś godnego polecenia w ogóle funkcjonuje w obecnej
    rzeczywistości?

    JaceK

  • 2. Data: 2016-04-08 22:04:59
    Temat: Re: darmowe konto/ karta do bankomatu
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaceK" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

[...]

    -----------------------------

    1. Smart konto PLN z jedna karta darmowe. (zasada dotyczy tylko jednej
    karty, choc kont w roznych walutach mozemy miec kilka)
    2. WBK w promocji do konca czerwca 2017- darmowa karta i oproc 4% do 4 tys.
    Generalnie to czasami lepiej miec jakies warunki do spelnienia i dostawac
    np. dodatkowa premie, ale to juz sprawa indywidualnych zachowan finansowych
    (np. T-Mobile, karta jest darmowa przy zakupach>200zl, ale dostaniemy 25zl
    zwrotu za wydatki 500zl karta na miesiac. (wymagany wplyw spoza banku na
    2000zl). Stad jak widac czasami lepiej wybrac oferte dopasowana do siebie,
    gdzie to bank nam doplaca.

    Napisz czego oczekujesz od swojego konta to latwiej cos doradzic ale
    generalnie lepiej miec konta/lokaty w roznych bankach i wybierac z kazdego
    to co jest atrakcyjne, nie jestem w stanie podac banku, ktory placilby
    premie za wydatki karta, dawal najlepsza lokate czy konto oszczednosciowe w
    pakiecie. Trzeba nauczyc sie korzystac z kilku instytucji rownoczesnie.

  • 3. Data: 2016-04-08 22:06:24
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2016 21:26:18 +0200, JaceK napisał(a):

> [...]
    > bankomatów + brak opłat za wypłatę z bankomatu
    >
    > W zamian mogę: założyć lokatę i/lub przelewać wynagrodzenie

    Jeśli nie cierpisz na aliorgię to Alior, Konto Wyższej Jakości.
    Z zastrzeżeniem:
    "warunki dostępne są dla Klientów otrzymujących na Konto Wyższej Jakości
    jednorazowy wpływ na kwotę min. 2 500 zł/mies. z innego banku lub z
    konta firmowego prowadzonego w Alior Banku, lub na rachunku których
    zostaną rozliczone transakcje bezgotówkowe wykonane kartą na kwotę min.
    700 zł/mies.:

    Czyli jeśli raz w miesiącu zasilisz przelewem 2500 zł to darmowe.
    Hint: nie musi to być wynagrodzenie.
    Prowadzenie, przelewy, karta, wszystkie bankomaty free.
    Mam w domu, używane, faktycznie tak jest.

    Podobne, Millenium Konto 360 - 1000 zł wpływu (też nie musi to być
    wynagrodzenie) i jedna operacja kartą miesięcznie zwalniają z opłat za
    konto i kartę - różnica w kwocie (mniejszej), ale jest wymagana ta jedna
    operacja kartą.
    Nie mam tego konta, więc może jakiś praktyk potwierdzi.

    --
    Imka

  • 4. Data: 2016-04-08 23:07:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 8 Apr 2016 21:26:18 +0200, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:

> [...]
    >bankomatów + brak opłat za wypłatę z bankomatu
    >
    >W zamian mogę: założyć lokatę i/lub przelewać wynagrodzenie
    http://telefix.jcom.pl/banki.htm
    Teraz chyba jeszcze bzwbk ma lepszą ofertę niż w tej tabeli

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2016-04-09 00:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaceK JaceK@wu_pe.pe_el ...

> [...]
    > na określoną kwotę kartą debetową/kredytową, albo po prostu pobierają
    > opłatę i już. Czy coś godnego polecenia w ogóle funkcjonuje w obecnej

    Millenium - warunek to bodaj 1000zł wpływu co miesiac i jedna transakcja
    karta.
    mBank jest nadal darmowy?

  • 6. Data: 2016-04-09 01:04:38
    Od: n...@p...pl

    > Millenium - warunek to bodaj 1000zł wpływu co miesiac i jedna transakcja
    > karta.
    > mBank jest nadal darmowy?

    dla osób o niskich dochodach poniżej 1000zł (np. dla wielu rencistów) dobre
    rozwiązanie stanowi inteligo. Konto jest darmowe, a kartą trzeba zapłacić tylko 100zł
    żeby uniknąć opłaty 4zł. Jeśli ktoś płaci 100zł kartą a pieniążki wybiera w
    bankomacie pkobp konto nic go nie kosztuje. Niski wymóg płatności kartowej jest
    możliwy do spełnienia przez prawie każdego gdyż nawet bardzo biedny człowiek musi
    wydać przynajmniej jedną stówkę miesięcznie na jedzenie, a nawet na wioskach stoją
    biedronki i wszystkie akceptują płatności kartowe.

    Poleciłem inteligo kilku rencistom z rodziny i są zadowoleni. Fakt faktem mieszkają w
    mieście więc nie ma problemu z wypłatami w bankomacie pkobp

  • 7. Data: 2016-04-09 19:38:06
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    WAM wrote:

    > http://telefix.jcom.pl/banki.htm

    Ten spis jest obecnie mocno nieaktualny - m.in. ING nie ma już w ofercie
    wszystkich bankomatów za darmo.

    --
    Wysłane z pola.

  • 8. Data: 2016-04-09 23:27:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 09 Apr 2016 19:38:06 +0200, janek z pola <a...@e...pl>
    wrote:

    >Ten spis jest obecnie mocno nieaktualny - m.in. ING nie ma już w ofercie
    >wszystkich bankomatów za darmo.
    Autor chyba jest tu na grupie obecny? To może znajdzie czas na
    aktualizację, bo zestawienie dobre i je polecam (także poza grupą).

    WAM

  • 9. Data: 2016-04-10 19:46:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 57080ee3$0$640$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > 2000zl). Stad jak widac czasami lepiej wybrac oferte dopasowana do siebie,

    Zapominasz o wisienkach? Jeśli będziesz dokładał info o tym, że dzielę
    się tym, co daje mi Agora -- Tobie też coś kapnę za pośrednictwo. :)
    Na co mi manufaktura? Lepiej mieć jakieś zorganizowane przedsiębiorstwo. ;)

    I Smart daje, i WBK daje...

    Możesz też sam stać się Wydawcą, a nawet -- Wydawcą, dzięki któremu też będę
    zarabiaU. :)

> [...]
    > karta, dawal najlepsza lokate czy konto oszczednosciowe w pakiecie. Trzeba
    > nauczyc sie korzystac z kilku instytucji rownoczesnie.

    Nauka nie jest trudna; kandydaci na uczniów nie muszą wykazywać się
    dyplomami innych uczelni; czesne jest niskie a stypendia -- wysokie...
    [niestety stypendia są płacone w naturze, konkretnie w jedzeniu -- w wiśniach i w
    orzechach]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 10. Data: 2016-04-11 03:24:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaceK" 570805db$0$62755$c3e8da3$d...@n...astraweb.com

    > Czy jest coś godnego polecenia na rynku w temacie konto + brak opłat za prowadzenie
    konta + brak opłat za kartę pozwalającą
    > wypłacać z bankomatów + brak opłat za wypłatę z bankomatu

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=wNC0ED59&cr=82wuEQ
    DT&s=sfUXbohd <-- 120 pln od Banku i 35 pln ode mnie, ale chyba karta lekko
    płatna
    https://clk.leadexpert.pl/click?c=4eNvmmUV&cr=a9J35f
    Qx&s=XPR7P2Hl <-- 55 pln ode mnie
    http://danutac.eu <-- Konta osobiste

    Ode mnie -- dopiero po tym, jak ja dostanę i po podaniu poprawnych dat i czasów
    kliknięcia w baner i wysłania wniosku.

    -=-

    Ostatnio ledwo żyłem, ale może teraz podciągnę się. :)
    [albo zejdę z tego świata; w razie zejścia -- będę prowadził wsparcie ;) duchowe, o
    ile zdołam]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'