    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Subject: darmowe konto/ karta do bankomatu
    Date: Fri, 8 Apr 2016 21:26:18 +0200

    Czy jest coś godnego polecenia na rynku w temacie konto + brak opłat za
    prowadzenie konta + brak opłat za kartę pozwalającą wypłacać z
    bankomatów + brak opłat za wypłatę z bankomatu

    W zamian mogę: założyć lokatę i/lub przelewać wynagrodzenie

    Przejrzałem ofertę najpopularniejszych banków i albo wymagają transakcji
    na określoną kwotę kartą debetową/kredytową, albo po prostu pobierają
    opłatę i już. Czy coś godnego polecenia w ogóle funkcjonuje w obecnej
    rzeczywistości?

    JaceK