    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: darmowe konto/ karta do bankomatu
    Date: Fri, 8 Apr 2016 22:04:59 +0200

    Użytkownik "JaceK" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    Czy jest coś godnego polecenia na rynku w temacie konto + brak opłat za
    prowadzenie konta + brak opłat za kartę pozwalającą wypłacać z
    bankomatów + brak opłat za wypłatę z bankomatu

    W zamian mogę: założyć lokatę i/lub przelewać wynagrodzenie

    Przejrzałem ofertę najpopularniejszych banków i albo wymagają transakcji
    na określoną kwotę kartą debetową/kredytową, albo po prostu pobierają
    opłatę i już. Czy coś godnego polecenia w ogóle funkcjonuje w obecnej
    rzeczywistości?
    -----------------------------

    1. Smart konto PLN z jedna karta darmowe. (zasada dotyczy tylko jednej
    karty, choc kont w roznych walutach mozemy miec kilka)
    2. WBK w promocji do konca czerwca 2017- darmowa karta i oproc 4% do 4 tys.
    Generalnie to czasami lepiej miec jakies warunki do spelnienia i dostawac
    np. dodatkowa premie, ale to juz sprawa indywidualnych zachowan finansowych
    (np. T-Mobile, karta jest darmowa przy zakupach>200zl, ale dostaniemy 25zl
    zwrotu za wydatki 500zl karta na miesiac. (wymagany wplyw spoza banku na
    2000zl). Stad jak widac czasami lepiej wybrac oferte dopasowana do siebie,
    gdzie to bank nam doplaca.

    Napisz czego oczekujesz od swojego konta to latwiej cos doradzic ale
    generalnie lepiej miec konta/lokaty w roznych bankach i wybierac z kazdego
    to co jest atrakcyjne, nie jestem w stanie podac banku, ktory placilby
    premie za wydatki karta, dawal najlepsza lokate czy konto oszczednosciowe w
    pakiecie. Trzeba nauczyc sie korzystac z kilku instytucji rownoczesnie.