  • 11. Data: 2016-04-11 12:55:45
    Temat: Re: darmowe konto/ karta do bankomatu
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Apr 2016 21:26:18 +0200, JaceK napisał(a):

    > Czy jest coś godnego polecenia na rynku w temacie konto + brak opłat za
    > prowadzenie konta + brak opłat za kartę pozwalającą wypłacać z
    > bankomatów + brak opłat za wypłatę z bankomatu

    Prawie wszystko oferuje VWbank.
    Wyjątek stanowią wypłaty z bankomatu poniżej 400 zł, które kosztują 1.50
    zł.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 12. Data: 2016-04-11 15:26:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ciekawe, czy pojawią się [inne] darmowe konta dla rodziców otrzymujących pomoc w
    ramach programu 500+ ?
    Czy inteligo może być rachunkiem wspólnym (np. małżonków)? Wypadałoby wówczas mieć
    dwie karty bez opłat.
    Jak się ma dostęp do inteligo przez posiadaczy pkobp i na odwrót?

    -----

  • 13. Data: 2016-04-12 20:00:11
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Autor chyba jest tu na grupie obecny? To może znajdzie czas na
    > aktualizację, bo zestawienie dobre i je polecam (także poza grupą).

    Jestem, jestem, tylko czasu brakuje.

    BZWBK do aktualizacji - coś jeszcze jest tam rażąco niekatualnego?

    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2016-04-13 08:09:52
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2016 20:00:11 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Jestem, jestem, tylko czasu brakuje.
    >
    > BZWBK do aktualizacji - coś jeszcze jest tam rażąco niekatualnego?

    Drobiażdżek - VW Bank likwiduje tokeny,
    post <r2t76kwgi1ne$.1n4waa5wx5vjx$.dlg@40tude.net>

    I może dołożysz drugie konto dla Aliora
    Alior Bank
    Konto Wyższej Jakości
    Opłata za konto 12,-
    2500 PLN (K) z obcego konta/innego banku lub 700 PLN kartą zwalnia z
    opłaty
    Opłata za kartę 0,-
    wszystkie bankomaty bezpłatne
    pięcioletnia gwarancja bezpłatności przy spełnieniu warunku

    link do TOiP
    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:2c557a27-9d52-4c66-
    8fb5-f2652658e43e/toip-konta-osobiste.pdf

    --
    Imka