  • 11. Data: 2023-02-08 07:45:40
    Temat: Re: dane
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie chciałem się znaleźć jak Rokita z Niemcami.
    Teraz zdobywasz specjalność bankiera?
    Mam prośbę: nie zajeb kolejnej grupy.

    ----

  • 12. Data: 2023-02-08 07:58:18
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 lut 2023 o 17:44, Eneuel pisze:

    > Nie oglądasz telewizji? -- raz za razem o brudnych pieniądzach
    > DObajtka, MMorawieckiego... Najzwyczajniej nie mają czasu i
    > możliwości na pranie tak ogromnych ilości pieniędzy, które
    > drukują, aby dać: waloryzację, trzynastki, czternastki, 500 plus
    > i tak dalej...

    Wkrótce trzynastki? -- znów podrożeją: pralki, papier i drukarki?... ;)
    Do tego paliwo -- (9 do 10) pln za litr ONego...

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,29435149,zla-wia
    domosc-dla-kierowcow-ekspert-wskazuje-jak-wysokie-ce
    ny.html

    Oprac. Marta Zdanowska
    06.02.2023 09:10
    Zdaniem dr. Ireneusza Bila wejście w życie embarga Unii Europejskiej
    na paliwa gotowe z Rosji oznacza, że ceny w Polsce będą musiały
    wzrosnąć. -- Nie wykluczam, że już niedługo zobaczymy nawet 9-10
    złotych za diesla na polskich stacjach - mówił w TOK FM doktor nauk
    ekonomicznych i ekspert ds. bezpieczeństwa.

    -=-

    DDRki tanieją -- rynek nasycił się laptopami...

    https://www.ceneo.pl/56347299
    157 pln za GOODRAM DDR4 16GB 2400MHz CL17 SODIMM

    Potrzebne mi dwa takie SO-DIMMki -- do dwóch laptopów...
    Z 4 GiB będę mógł uczynić oSdUPki...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 13. Data: 2023-02-08 11:01:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Feb 2023 22:14:46 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Sądzisz, że informacja, że z lewej kieszeni nie zadowoliłaby kobiety?

    Testowałeś ten błyskotliwy sposób?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2023-02-08 11:05:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 19:45:14 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > W AliKu wpłacałem do kasy chyba 10 EUR (pałętało się po portfelu od wakacji) i
    białko zza kontuaru też pyszczyło o źródło.

    Jak to jest, że niektórzy mają w życiu takie przygody, o którym innym się nie śniło?
    Zwykle jednak Brzytwa Ockhama pozostawia jako wyjaśnienie bujną wyobraźnię.
    W sumie można na tym dobrze zarobić, vide J.K. Rowling - może spróbuj?

  • 15. Data: 2023-02-08 11:08:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 20:34:24 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:ojhone9wtp0l.1s60mc5oxn3ly$.d...@40tude.net>
    > od bezdomnego.

    "Pod cerkwią siedziałem".
    "Za usługi seksualne świadczone w Niemczech".
    "Ciułam na zaporożca za pomocą nierozmienialnej pięciokopiejkówki (zgadnie kto, skąd
    to?
    Choć najbardziej fascynującą radziecką monetą była dla mnie zawsze 3-kopiejkówka,
    nawet gdzieś miałem, ale mogło przepaść z częścią skarbów z dzieciństwa - ale np.
    śmigolotka
    czy breloczki od skody się zachowały i przekazane właśnie nas?ępnemu pokoleniu,
    znalazły się też moje dwa pierwsze dyski IDE - 120MB i 1,2GB - ciekawe, czy się
    uruchomią).

  • 16. Data: 2023-02-08 11:28:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pyszczyli dwa razy po kolei.
    I gościowi przede mną też IMHO pyszczyli (nie podsłuchiwałem, ale jakaś piana była
    ;)).
    Widocznie "każdy z kantoru to złodziej".

    -----

  • 17. Data: 2023-02-08 11:31:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Feb 2023 02:05:35 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    białko zza kontuaru też pyszczyło o źródło.

    > Jak to jest, że niektórzy mają w życiu takie przygody, o którym innym się nie
    śniło?

    Ja mu wierzę. Wpłacałem kiedyś w oddziale euro na cudze konto w Aliorze -
    więcej niż 10, ale nie była to suma oszałamiająca - i musiałem oświadczyć,
    że je zarobiłem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2023-02-08 14:21:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 8 lutego 2023 o 11:28:09 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Pyszczyli dwa razy po kolei.
    > I gościowi przede mną też IMHO pyszczyli (nie podsłuchiwałem, ale jakaś piana była
    ;)).
    > Widocznie "każdy z kantoru to złodziej".

    Niech będzie.
    Ja tam nigdy nie wpłacałem, raz wypłacałem 100 euro (za to obok przyszedł koleś,
    dla którego otworzyli specjalnie drugie okienko - nic dziwnego, bo wyciągnął z
    saszety 80k euro).
    Dziwnie się tam czułem, bo mieli takie drzwi jak śluza.
    A jak przyszedłem podpisać FATCA to mi zeskanowali dowód.
    Ale tego oddziału już nie ma, teraz jest tam żabka.

    Ale co w końcu powiedziałeś?

  • 19. Data: 2023-02-08 21:51:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:729e8d95-9e79-4cef-a782-64a40aed20ecn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > znalazły się też moje dwa pierwsze dyski IDE - 120MB i 1,2GB -
    > ciekawe, czy się uruchomią).

    czad

    a na nich program do łaczenia z tpsa bankrut

    https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_ckJzb5SycFUlhq
    kKbEpTkZSbfoX3DwDI.jpg

    i Alta Vista

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 20. Data: 2023-02-09 11:06:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 8 lutego 2023 o 21:49:48 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:729e8d95-9e79-4cef...@googlegroups.com>
    > czad
    >
    > a na nich program do łaczenia z tpsa bankrut

> [...]

    Eee, to raczej nie te.
    Na 120MB to najwyżej windows 3.1, może na 1,2GB będą 95, ale modemu to wtedy nie
    miałem,
    pewnie dopiero jak już był dysk 4,3GB, a może nawet ten 30GB - no i oczywiście Linux,
    nigdy spod windy nie zadzwoniłem.
    Bankruta nie potrzebowałem, bo i tak tylko po pocztę dzwoniłem, przeglądarkę z domu
    uruchomiłem pierwszy raz chyba dopiero na aero2.

    Alta Vistę widziałem raz, jak byłem w liceum i poszedłem z kolegą do jego ojca na
    wydział chemii polibudy
    (potem na studiach łaziłem tam popołudniami do pracowni komputerowej, na elektronice
    zapomnij o wolnym
    miejscu) - ale nie miałem pojęcia, co to w ogóle jest internet.

    To były takie czasy - znalazłem biografię Linusa Torvaldsa (open-source'owa, można
    ściągnąć z githuba)
    i okazało się, że Linux powstał z programu do emulacji terminala - bo w minixie był
    chusiowy...
    No ale to było w Finlandii - i akurat miał taki fart, że jak poszedł na studia, to
    uczelnia kupiła
    komputer z jakimś UNIxem i powstał kurs "unix i C" - wykładowca był tak samo zielony
    jak studenci, jego jedyną przewagą było to, że przeczytał jeden rozdział więcej z
    podręcznika - ale
    zaraz pojawili się tacy studenci, co czytali 3 rozdziały naprzód ;>
    Choć w sumie on 386 kupił w 1991 (na 3-letni kredyt - ale po roku, jak napisał
    i udostępnił Linuxa, to ludzie w necie się zrzucili, żeby mu ten komputer spłacić), a
    moi rodzice w 1993.
    Kurtałka, zaraz będzie 30. rocznica...

    Za to mogą być tam gry, w które warto znów pograć.
    Tylko jeszcze trzeba znaleźć komputer, na którym pójdą.
    I DOS - już ładnych kilka lat temu miałem problem z portami szeregowymi na nowym
    jednopłytkowym
    PC advantecha - to przysłali mi program do upgrade'u BIOSu - ale trzeba go było
    uruchomić pod DOSem.
    Na szczęście dało się ściągnąć FreeDOSa - ale już nie pamiętam, z czego go
    zbootowałem.
    Ta płytka nie miała już złącza do stacji dyskietek (inna sprawa to skąd wziąć sprawną
    stację i dyskietkę,
    poza tym ten program do upgrade'u był chyba większy niż dyskietka) ani do dysków ATA
    - tylko SATA,
    zaś DOS może by się z pendrive USB zbootował (choćby przez LILO), ale czy potrafiłby
    potem go czytać?
    Na pewno mi się to jakoś udało, bo upgrade zrobiłem - ale jak?

    Jak to przejdzie, to przyjdzie czas na zrobienie na ATmedze obsługi dżojsticka
    analogowego.
    Tylko najpierw jeszcze musiałbym odnaleźć ten joystick...