  • 11. Data: 2002-07-16 04:29:32
    Temat: Re: czy wam tez chodzi mBank jak krew z nosa?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote ...
    > Nie ma to jak chwalić się Zorbą ;-)))

    co to jest "Zorba"?

  • 12. Data: 2002-07-16 07:49:41
    Temat: czy wam tez chodzi mBank jak krew z nosa?
    Od: "BigDario" <b...@g...pl>

    mi tak już od kilkunastu dni....

    pozdr.
    dario

  • 13. Data: 2002-07-16 08:01:59
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > mi tak już od kilkunastu dni....

    Mi od wczoraj. Myślałem, że dzisiaj się "ustabilizuje", ale guzik.
    Stałe łacze z pracy. Większość hopów tracert daje timeout.

    Jacek

  • 14. Data: 2002-07-16 08:17:40
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    ague4n$87i$...@t...icpnet.pl

  • 15. Data: 2002-07-16 08:35:03
    Od: a...@w...pl (Andrzej Kłos)

    i na dodatek nie mogę wykonać przelewu bo

    QCE0111 WYMAGANE PODSUMY POWINNY BYĆ TRWALE PREFORMATOWANE

    andy

  • 16. Data: 2002-07-16 09:40:32
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    > mi tak już od kilkunastu dni....

    No wlasnie po tym ulepszeniu (bardzo mi sie podoba, to co dodali - podglad
    blokad, mozliwosc wydrukowania potwierdzenia przelewu)
    Ale chodzi naprawde wolno, jak cos z tym nie zrobia to bedzie zle. Kolega na
    zwyklym modemie 3 przelewy zdefiniowane wykonywal okolo godziny czasu...
    Mi na stalym laczu to tez nie za bardzo....

    Leszek Kowalski

  • 17. Data: 2002-07-16 10:09:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 17, 2002 at 01:06:53AM +0300, Mscislaw wrote:

    > przepisac na skalowalna technologie (.NET lub Java) by moc obslugiwac wiecej

    .net jest tak skalowalna jak dokumenty w wordzie przenosne. Razem z komputerem.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-07-16 11:36:12
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > mi tak już od kilkunastu dni....

    u mnie dokładnie od wczoraj po weekendowym update'cie
    a tak ślicznie śmigało ;-(((

  • 19. Data: 2002-07-16 11:54:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 16 Jul 2002 09:49:41 +0200), "BigDario"
    <b...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >mi tak już od kilkunastu dni....

    Niestety. Mi przed chwilą napisał:

    Active Server Pages error 'ASP 0113'

    Script timed out

    /ib_lastmovements_submit.asp

    The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You
    can change this limit by specifying a new value for the property
    Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS
    administration tools.

    czyli nie wyrabia się nie łącze, a coś w środku :-(

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 20. Data: 2002-07-16 12:55:17
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Mscislaw" <M...@n...com> wrote in message
    > no widzisz! a mBank jest zrobiony w ASP (nie ASP.NET) ktora jest jeszcze
    > mniej skalowalna niz .NET. tozto zwykly PHP lepiej chodzi niz ASP...

    Człowieku, póknij się w głowę - sorry, ale nie zdzierżyłem. "mBank jest
    zrobiony w ASP" - o czym Ty piszesz? O webserverze? I to jest cały mBank?
    Czy Ty masz wogóle pojęcie o dużych systemach informatycznych?
    Poza tym przeczytaj jeszcze raz wątek - KIEDY pojawiły się problemy - ludzie
    piszę wyraźnie.

    K. Kowalski