  • 1. Data: 2004-03-10 21:24:11
    Temat: czy tylko z.krzyżkiewicz rozróżnia rachunki bankowe??
    Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    mam problem nie mogę znaleść żadnej książki która opisywałaby podział
    rachunków bankowych i nie napisałby jej pan zbigniew !
    zna ktoś może coś innego???

  • 2. Data: 2004-03-13 01:13:36
    Od: "Sebol" <s...@p...onet.pl>

    We wiadomości:c2o11m$9us$...@i...gazeta.pl,
    ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> opisał świat takimi oto słowami:
    > mam problem nie mogę znaleść żadnej książki która opisywałaby podział
    > rachunków bankowych i nie napisałby jej pan zbigniew !
    > zna ktoś może coś innego???

    po co od razu ksiazka?
    Prawo bankowe, Rozdział 3, Rachunki bankowe

  • 3. Data: 2004-03-13 09:55:52
    Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl>

    Użytkownik Sebol napisał:
    > We wiadomości:c2o11m$9us$...@i...gazeta.pl,
    > ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> opisał świat takimi oto słowami:

    > po co od razu ksiazka?
    > Prawo bankowe, Rozdział 3, Rachunki bankowe

    oki tylko jest tu podział jedynie a nie ma nic na temat ich własnośći to
    znaczy czym się charakteryzują itp... ja jestem,tak mi się wydaje,na
    początku drogi "bankowości" i dlatego poszukuję źródła informacji na ten
    temat
    ps. ale i tak dziękuję za odpowiedz