  • 1. Data: 2004-03-10 20:11:46
    Temat: KK w PBH - czas oczekiwania na jej wydanie ...
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów!
    4. lutego została przyznana mi KK (Bursztynowa) w PBH, mimo wszystko do
    dzisiejszego dnia nie otrzymałem jej.
    Czy ktoś może wypowiedzieć się jak długo oczekiwał na wydanie tej ekstra
    płaskiej KK z limitem do 3k zł?
    Pozdrawiam
    Navy

  • 2. Data: 2004-03-10 21:16:12
    Temat: Re: KK w PBH - czas oczekiwania na jej wydanie ...
    Od: "zmora" <z...@w...pl>

    padles ofiarą oszutwa
    nie ma takiego banku ;)

  • 3. Data: 2004-03-10 21:36:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-10 21:11, Użytkownik Navy napisał:
    > Czy ktoś może wypowiedzieć się jak długo oczekiwał na wydanie tej ekstra
    > płaskiej KK z limitem do 3k zł?

    Do 3 tygodni. Niech Ci w oddziale sprawdzą (albo wyślij mi na
    mcr(at)dione,ids,pl swój PESEL - zrobię to jutro) co się z nią dzieje.
    Może poczta zagubiła przesyłkę.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-03-10 21:51:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message

    > Do 3 tygodni. Niech Ci w oddziale sprawdzą (albo wyślij mi na
    > mcr(at)dione,ids,pl swój PESEL - zrobię to jutro) co się z nią dzieje.
    > Może poczta zagubiła przesyłkę.

    A czy mozesz sprawdzic stan konta i ostatnie operacje? Naj priv wysylam
    PESEL ;).

    Maciej

  • 5. Data: 2004-03-10 21:57:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-10 22:51, Użytkownik MK napisał:

    > A czy mozesz sprawdzic stan konta i ostatnie operacje? Naj priv wysylam
    > PESEL ;).

    OKe, czekam więc. Napisz też PESEL rodziców - też sprawdzę ;>

  • 6. Data: 2004-03-10 22:14:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > dzisiejszego dnia nie otrzymałem jej.
    > Czy ktoś może wypowiedzieć się jak długo oczekiwał na wydanie tej ekstra

    To jest jeden z niezrozumiałych dla mnie problemów w tym banku. Na kartę
    możesz poczekać nawet około półtorej miesiąca. Ja dostałem wcześniej
    wyciąg za pierwszy miesiąc, niż samą kartę. I tak mają ze wszystkimi
    kartami. Również z przedłużeniami na przykład VISA ELEKTRON do ich kont.
    Niby ma być automatycznie, a ja dostałem z miesiąc po interwencji. Z tego
    co wiem, to nie tylko mam takie kłopoty. Nawet na tym forum było kilka
    wątków.

  • 7. Data: 2004-03-11 09:28:01
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    Navy <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dzisiejszego dnia nie otrzymałem jej.
    > Czy ktoś może wypowiedzieć się jak długo oczekiwał na wydanie tej ekstra

    Co prawda nic do tematu bursztynowej karty nie wniosę, ale...
    wniosek o kartę MC PremiumClub złożyłem w połowie listopada, a kartę
    odebrałem 5 stycznia, czyli po 7 tygodniach.

  • 8. Data: 2004-03-11 11:52:31
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Do 3 tygodni. Niech Ci w oddziale sprawdzą (albo wyślij mi na
    > mcr(at)dione,ids,pl swój PESEL - zrobię to jutro) co się z nią dzieje.
    > Może poczta zagubiła przesyłkę.

    A to ciekawe. Jak sobie przypominam to w moim przypadku po 4 tygodniach
    pracownik banku zadzownil w tej sprawie przy mnie do centrali ale tak
    jak sie potem okazalo oklamano go ze karta zostala juz wyslana. Po 5
    tygodniu uznalem ze poczta ja ukradla i zostala ona anulowana i miala
    zostac wystawiona nowa. Po czym po 5 dniach przyszla do banku (kazalem
    dac ares banku bo myslalem ze mi ze skrzynki pocztowej ukradli) - tyle
    ze stara anulowana. Fajnie ze mialem ja w rekach i data wyslania
    jednoznacznie wskazywala ze pracownik banku zostal telefonicznie
    zrobiony w balona. Nie pamietam kiedy orzymalem działającą ale wiem ze
    juz miesiąc wcześniej dostałem wyciag i nakaz zapłaty za nią. Poza tym
    nie bylo wiecej problemów.

    --
    l...@s...pl

  • 9. Data: 2004-03-11 18:35:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-11 12:52, Użytkownik sebol napisał:

    > A to ciekawe[...]

    Bywa niestety i tak...

  • 10. Data: 2004-03-12 21:10:50
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" napisał w wiadomości

    > Do 3 tygodni. Niech Ci w oddziale sprawdzą (albo wyślij mi na
    > mcr(at)dione,ids,pl swój PESEL - zrobię to jutro) co się z nią dzieje.

    Panie Marcinie,
    po godzinach pracy lepiej sobie odpocznij, bo cos Ci sie chyba rzeczywistosc
    sluzbowa miesza z prywatna :P
    o tajemnicy bankowej nie wspomne.... gdzie w dokumentach bankowych ww.
    klienta masz upowaznienie do przesylania informacji na e-mail?

    pozdrawiam
    draculka

    GG: 1210719