  • 11. Data: 2015-12-21 21:18:30
    Temat: Re: czy tylko mnie polbank wq...?!
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 21:05, Borys Pogoreło pisze:

    > Między XP a 7 jest 8 lat różnicy. Wystarczająco, by się mocno przyzwyczaić
    > do pewnych rozwiązań.

    Może i tak, ale jakoś XP po Millenium mnie nie zaskoczył niczym
    co utrudniałoby pracę z nim i nie sięgałem czy też nie utrzymywałem
    starego systemu, a Vistę wywaliłem po roku, na W7, W8, W10 się męczyłem
    (pracowałem równolegle na róznych).
    Teraz mam od trzech lat W8-W10 na podstawowym laptopie
    i używam przeróżnych nakładek ułatwiających pracę.
    Ciekaw kto i po co wymyśla te nakładki :-)

  • 12. Data: 2015-12-21 21:42:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.12.2015 o 19:09, Borys Pogoreło pisze:

    > Sporo lat miałeś, by się przyzwyczaić. Na XP też ludzie klęli jak się
    > pojawił.

    A ja pamiętam że ludzie klęli na 98, 2000 było odbierane jako znaczący
    krok ku lepszemu, na XP zaś była reakcja "to jest to". Nie dało się
    nijak tego powiedzieć o Viscie.

    p. m.

  • 13. Data: 2015-12-21 22:17:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 21:18:30 +0100, cef napisał(a):

    > Teraz mam od trzech lat W8-W10 na podstawowym laptopie
    > i używam przeróżnych nakładek ułatwiających pracę.
    > Ciekaw kto i po co wymyśla te nakładki :-)

    Żeby ci przyzwyczajeni nie cierpieli za bardzo ;)

    (tak, też używam m.in. Classic Shella)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2015-12-21 22:19:28
    Temat: czy tylko mnie polbank wq...?!
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Jak wchodzisz przez link ROnline to coś gada o haśle, ale mam zapisany jakiś stary
    link do logowania, gdzie nie woła o zmianę i działa tak od zawsze. Nie wkleję tu, bo
    go zaraz zablokują :)

  • 15. Data: 2015-12-21 22:22:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 21:42:38 +0100, m napisał(a):

    > A ja pamiętam że ludzie klęli na 98, 2000 było odbierane jako znaczący
    > krok ku lepszemu, na XP zaś była reakcja "to jest to". Nie dało się
    > nijak tego powiedzieć o Viscie.

    2000 to był bardziej system serwerowy, który stał się dość popularny na
    desktopach (sam długo używałem). Nie dziwię się, że zapomniałeś o Windows
    Me, bo nikt o tym nie chce pamiętać ;)

    Vista pojawiła się za późno i była zbyt dużą rewolucją. Do tego spore
    wymagania systemowe, wyjątkowo agresywny UAC (pierwsza rzecz do wyłączenia)
    i mamy receptę na katastrofę. Gdyby przynajmniej określili jakieś minimum
    sprzętowe dla producentów, to może nie byłoby tak złego odbioru. Pewnie
    zamiast tego było parcie na jak najwięcej instalacji, to wyszło jak
    wyszło...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2015-12-22 20:36:05
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-12-21 o 19:08, Borys Pogoreło pisze:

    > U Ciebie wymusza zmianę? Bo ja widzę tylko sugestie co jakiś czas, które
    > można pominąć.

    Nie powiem na 100% ale juz raz musialem dymać do oddzialu chyba jeszcze
    półbanku - nowe hasła dawali w kopertach
    - wiec teraz wole nie ryzykowac niepotrzebnej wizyty;)