  • 11. Data: 2002-02-01 17:17:18
    Temat: Re: czy to jest zgodne z prawem???
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    >Mbank nie moze przygotowac wyciagow klienta jesli nie
    > ma juz tego klienta.

    moze, moze. banku musi takie informacje przechowywac bodajze 5 lat.

  • 12. Data: 2002-02-01 17:18:32
    Temat: NIEOCZEKIWANE ZAKONCZENIE
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    dzis zadzwonilam i trafilam na mniej betonowego pracownika, ktory
    powiedzial, ze oczywiscie wysla mi to potwierdzenie jeszcze dzisiaj i w
    drodze wyjatku bezplatnie. ROFTL;)a bylam juz taka zrezygnowana.

  • 13. Data: 2002-02-01 17:22:10
    Temat: Re: NIEOCZEKIWANE ZAKONCZENIE
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Oni po prostu czytają i monitorują tą listę, więc nic szczególnego nie
    zrobili- po prostu podnoszą sobie reputacje ;-)
    Ale tak czy siak gratuluję- rozkruszyć beton to nie taka prosta sprawa.
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-02-01 19:02:12

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oni po prostu czytają i monitorują tą listę, więc nic szczególnego nie
    > zrobili- po prostu podnoszą sobie reputacje ;-)
    > Ale tak czy siak gratuluję- rozkruszyć beton to nie taka prosta sprawa.

    tym bardziej, że jak grupowicze donoszą w inteligo jest tak samo betonowo