  • 1. Data: 2002-01-31 18:26:19
    Temat: banki z kapitalem hiszpanskim? moze bph-pbk?
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    Witam,

    pracuje w firmie ktorej korzenie sa w hiszpanii i zarzad tamtejszy upiera
    sie zeby miec rachunek w polskim banku ale z kapitalem zagranicznym, a
    stricte hiszpanskim. Jakie banki w polsce maja kapital hiszpanski? wiem ze
    bph-pbk maja cos wspolnego ze spanskim popular, ale nic poza tym. BTW czy
    ktos moze podzielic sie wrazeniami co do prowadzenia rachunku firmowego w
    tym/tych bankach, no i jak to wyglada po fuzji?

    dzieki i pozdrawiam

    KuFeL

  • 2. Data: 2002-02-01 08:31:44
    Temat: Re: banki z kapitalem hiszpanskim? moze bph-pbk?
    Od: <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > bph-pbk maja cos wspolnego ze spanskim popular, ale nic poza tym. BTW czy

    z bph pbk to chyba jakies pzeklamanie. glownym wlascicielem (71%) jest grupa
    bank of austria, ok 5% ma jeszcze bank of new york.
    w ogole banki hiszpanskie nie sa obecne na polskim rynku, z wyjatkiem banco
    espirito santo, ktory ma ok. 20% udzialow w kredyt banku (nie wiadomo jak dlugo
    zreszta, bo glowny akcjonariusz - belgijski krediet bank moze chciec je
    odkupic).
    rgds

  • 3. Data: 2002-02-01 10:55:50
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > pracuje w firmie ktorej korzenie sa w hiszpanii i zarzad tamtejszy upiera
    > sie zeby miec rachunek w polskim banku ale z kapitalem zagranicznym, a
    > stricte hiszpanskim. Jakie banki w polsce maja kapital hiszpanski?

    to moze niech sie Dyrektor Finansowy zastanowi ile placi w danym banku za
    uslugi i co w zamian dostaje, jakie oprocentowanie, lokowanie srodkow , a
    nie czyj to bank ...
    Chyba ze to budka z hot-ogami ....:)

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-02-01 11:34:09
    Temat: Re:moze bph-pbk? NIE!!!!!!!!!
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >ktos moze podzielic sie wrazeniami co do prowadzenia rachunku firmowego w
    >tym/tych bankach, no i jak to wyglada po fuzji?

    Broń Cie panie Boże przed PBK!!! Nie potrafie Ci powiedzieć czy gdzieś jest
    kapitał hiszpański (są na tym forum lepsi fachowcy od takich szczegółów),
    jestem za to mega kompetentny jeśli chodzi o rachunki w PBK (teraz BPH-PBK),
    bo od lat mam konto osobiste i firmowe w tym banku. Od lat, ale na szczęście
    już tylko kilka dni, bo właśnie przenoszę się gdzie indziej (zgadnij
    gdzie:))). Tzn. w nowym banku mam juz konta, jeszcze tylko muszę zamknąć te w
    PBK. Zapewniam Cię, że w tej chwili (podkreślam w tej chwili, bo np. dwa lata
    temu było inaczej) według mojej wiedzy opartej o doświadczenia własne i mniej
    wiecej trzydziestu innych osób mających firmowe konta w rozmaitych bankach,
    PBK jest bankiem NAJGORSZYM. Ma wszystko złe: od prowizji i opłat, poprzez
    dostęp do pieniedzy aż po obsługę. Jedyne co mogę dobrego o nim powiedzieć, to
    to, że te pięćdziesięcioletnie panie w sweterkach, siedzące w oddziałach
    czasem mogą być miłe (czasem, bo zwykle są bardzo niemiłe, coś a la
    urzędniczka w PRL), a objawia się to tym, że np. powinny wziąć opłatę za
    wydanie jakiegoś kwitu, Ty się uśmiechniesz, to nie wezmą opłaty. Wiem, bo tak
    mi się zdarzyło. I na tym koniec dobrych informacji o tym banku.
    BTW, zastanawiam się jak to jest: bank należy do Austriaków, a normy
    cywilizacyjne w nim wyglądaja jak w PKO w 1985 roku. Jak oni to zrobili? Ja
    się łudziłem, że po przejęciu BPH i PBK przez kapitał z Austrii w tych bankach
    będzie Europa pełną gębą. A tu proszę, taka niespodzianka. Zresztą podobnie
    jest z DB 24. Niby Niemcy, a w Polsce żenada. Może tam tylko kapitał jest z
    zachodu, a menedżerów ściągnęli z Białorusi?...

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-02-01 16:33:45
    Temat: Re: Re:moze bph-pbk? NIE!!!!!!!!!
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    > Broń Cie panie Boże przed PBK!!!
    [ciach]

    wielkie dzieki za obiektywna odpowiedz

    > Zresztą podobnie
    > jest z DB 24. Niby Niemcy, a w Polsce żenada. Może tam tylko kapitał jest
    > zachodu, a menedżerów ściągnęli z Białorusi?...

    wlasnie tam teraz mamy rachunek i chcemy jak najszybciej sie wyniesc bo
    klienta trktuja jak szmate,

    pzdr,
    KuFeL