  • 1. Data: 2002-01-31 17:45:37
    Temat: Citibank (na przelewie w mBanku) to Bank Handlowy?
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    tak zostal rozpoznany przy zdefiniowaniu zlecenia.
    nr banku - 18201095, rzecz u mnie dotyczy abonamentu C+.
    tak czy nie?
    dziekuje z gory (za nieodsylanie do archiwum) :-)
    Laik

  • 2. Data: 2002-01-31 19:51:29
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Laik wrote in message ...
> [...]
    >nr banku - 18201095, rzecz u mnie dotyczy abonamentu C+.
    >tak czy nie?
    >dziekuje z gory (za nieodsylanie do archiwum) :-)

    Teoretycznie teraz nie ma citibanku tylko po fuzji jest BH. (Jezeli myslisz
    o dawnym Citibank Poland).
    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-01-31 19:59:57
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "wkg" <w...@p...onet.pl>.
    Thu, 31 Jan 2002 20:51:29 +0100 spod palców wypsło ci się:

    >Teoretycznie teraz nie ma citibanku tylko po fuzji jest BH. (Jezeli myslisz
    >o dawnym Citibank Poland).

    dziekuje. po prostu na rachunku, ktory przychodzi jest nadal napisane
    CITIBANK (duzymi literami :-)) i ten numer.
    Laik

  • 4. Data: 2002-01-31 20:21:08
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie teraz nie ma citibanku tylko po fuzji jest BH. (Jezeli
    myslisz
    > o dawnym Citibank Poland).

    Hmm... a nie jest przypadkiem odwrotnie (tzn. nie ma Handlobanku, a jest
    Citi) ???

    U mnie do niedawna byl jeszcze oddzial HB, a teraz jest tam Citi.

    Jezeli sie myle, to mnie poprawcie.

    > pzdr
    > wkg

    J.

  • 5. Data: 2002-01-31 20:29:33
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Hmm... a nie jest przypadkiem odwrotnie (tzn. nie ma Handlobanku, a jest
    >Citi) ???
    >
    >U mnie do niedawna byl jeszcze oddzial HB, a teraz jest tam Citi.
    >
    >Jezeli sie myle, to mnie poprawcie.

    OK Citibank Poland kupil akcje BH, uchwalili fuzje i sie zfuzjowali :)))
    Polaczony bank nazywa sie Bank Handlowy w Warszawie SA.

    Dawny Handlobank to teraz czesc BH, nazywa sie:
    Bank Handlowy w Warszawie SA, Sektor Bankowosci Detalicznej.

    Citibank posiada wiekszosc udzialow BH, BH wykorzystuje znaki firmowe,
    marke oraz duza czesc infrastruktury Citibanku (szczegolnie detal).

    pzdr
    wkg

  • 6. Data: 2002-01-31 20:52:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > OK Citibank Poland kupil akcje BH, uchwalili fuzje i sie zfuzjowali :)))
    > Polaczony bank nazywa sie Bank Handlowy w Warszawie SA.
    >
    > Dawny Handlobank to teraz czesc BH,
    HB zawsze byl czescia BHW, to tak gwoli scislosci.

    > nazywa sie:
    Citibank
    > Bank Handlowy w Warszawie SA, Sektor Bankowosci Detalicznej.

    > Citibank posiada wiekszosc udzialow BH
    W spolkach akcyjnych nie ma udzialow tylko akcje.

    Dla klientow korporacyjnych BHW, a dla detalu Citibank.

    Ps. mam nadzieje ze wkg sie nie obrazi ze go poprawiam :))
    pzd

  • 7. Data: 2002-01-31 21:00:53
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a3c9ca$1ar$1@news.tpi.pl>, wkg wrote:
    >OK Citibank Poland kupil akcje BH, uchwalili fuzje i sie zfuzjowali :)))
    >Polaczony bank nazywa sie Bank Handlowy w Warszawie SA.

    z takim małym dopiskiem 'member of Citigroup'

    >Dawny Handlobank to teraz czesc BH, nazywa sie:
    >Bank Handlowy w Warszawie SA, Sektor Bankowosci Detalicznej.

    Handlobank był zawsze częścią BH, Sektor Bankowści Detalicznej powstał
    z połączenia części detalicznej BH (Handlobank) i części detalicznej
    Citibank Poland.

    >Citibank posiada wiekszosc udzialow BH, BH wykorzystuje znaki firmowe,
    >marke oraz duza czesc infrastruktury Citibanku (szczegolnie detal).

    Złośliwi twierdzą, że nastąpił kompromis przy decydowaniu jak się bank
    będzie nazywał po fuzji: z Handlobanku wzięto bank, a z Citibank Citi ;)

    Co zaś do infrastruktury... Handlowy miał w kraju kilkadziesiąt placówek,
    Citi miało 6 pełnych oddziałów i trochę punktów kredytowych (nie pamiętam
    oficjalnych nazw).

    Pieta.
    Pieta

    Pieta.

  • 8. Data: 2002-01-31 21:04:57
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witek wrote in message ...
    > Dawny Handlobank to teraz czesc BH,
    >HB zawsze byl czescia BHW, to tak gwoli scislosci.

    tak, ale ja nic innego nie twierdzilem :)

    >W spolkach akcyjnych nie ma udzialow tylko akcje.

    Fakt, summa summarum ma wiekszosc glosow na walnym :))

    >Dla klientow korporacyjnych BHW, a dla detalu Citibank.

    I tu chyba nie masz racji. Spólka nazywa sie BH w Wawie SA. Citibank to
    brand - nazwa marketingowa.

    >Ps. mam nadzieje ze wkg sie nie obrazi ze go poprawiam :))
    >pzd

    Skadze. Po to jest chyba ta grupa, dzieki za sprostowanie :))

    pzdr
    wkg

  • 9. Data: 2002-01-31 21:30:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > I tu chyba nie masz racji. Spólka nazywa sie BH w Wawie SA. Citibank to
    > brand - nazwa marketingowa.
    Tak wlasnie masz absolutna racje. Choc to nazwa ostatnio bardzo
    znienawidzona, szczegolnie na pbb. Ja do nich nic nie mam, moze nawet ich
    lubie.
    pzd

  • 10. Data: 2002-02-01 09:21:24
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Marcin Piotrkiewicz" <p...@9...acn.waw.pl> napisał...

    > Co zaś do infrastruktury... Handlowy miał w kraju kilkadziesiąt placówek,

    Jesli chodzi Ci o handlobank (a nie o korporacyjny BH), to mial ponad
    100 oddzialow (cos kolo 111-117). To byl naprawde przyzwoity bank.

    > Pieta.
    > Pieta
    >
    > Pieta.

    Ale o co chodzi?