  • 1. Data: 2008-11-04 20:27:50
    Temat: InvestBank nie sprawdzil podpisu i zbral kase niewinnej osobie
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    W ostatni czwartek (30.10.2008) w dodatku o pieniadzach
    w GW w Krakowie (moze i w innych wydaniach takze)
    byl artykul o ciekawej sytuacji w InvestBanku.
    Otoz ktos wzial kredyt w InvestBanku podrabiajac
    podpis czytelniczki, ktora w ten sposob stala sie
    zyrantka kredytu. Jak to zwykle bywa pozyczkobiorca
    przestal splacac a bank udal sie po pieniadze
    do "zyrantki". Zabieral jej pieniadze AFAIR
    z pensji a w tym samym czasie toczyla sie
    sprawa w sprawie falszerstwa podpisu.
    Pomimo, ze sad orzekl, ze podpis jest
    podorobiony to InvestBank nie chce
    oddac pieniedzy. Dziennikarz
    radzil napisac skarge na bank do KNFu.

    Ma ktos moze linka do tego artykulu?
    Nie moge znalesc go na webie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-11-05 14:42:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby sam podpis - i bez osoby i bez dokumentu
    tożsamości.

    Może kamery trzeba zainstalować przy okienkach bankowych, jak przy bankomatach?
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-11-06 01:33:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" gesb9a$evb$...@n...wp.pl

    > Jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby sam podpis - i bez osoby i bez dokumentu
    tożsamości.

    > Może kamery trzeba zainstalować przy okienkach bankowych, jak przy bankomatach?

    W niektórych bankach są kamery w takich miejscach.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'