  • 1. Data: 2008-11-04 19:51:03
    Temat: nie spłacenie kredytu ?
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    zapraszam do zapoznania się z tym materiałem video ;-) i odpowiedzi na
    pytanie czy naprawde można wygrać taka sprawe z kredytem ?

    http://pl.youtube.com/watch?v=ygn_BBIYV9U&feature=Pl
    ayList&p=8AD920068DCB9F95&index=2

  • 2. Data: 2008-11-04 20:19:37
    Temat: Re: nie spłacenie kredytu ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Piotr" <p...@o...pl> wrote in message
    > zapraszam do zapoznania się z tym materiałem video ;-) i odpowiedzi na
    > pytanie czy naprawde można wygrać taka sprawe z kredytem ?
    >
    > http://pl.youtube.com/watch?v=ygn_BBIYV9U&feature=Pl
    ayList&p=8AD920068DCB9F95&index=2

    sędzia tego nie skuma. nie u nas....

  • 3. Data: 2008-11-04 21:14:52
    Od: Daniel <d...@l...com>

    On 4 Lis, 21:19, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > sędzia tego nie skuma. nie u nas....

    Nie skuma bo w rozumowaniu przedstawionym w pierwszej części filmu
    jest luka logiczna.
    Jeśli pieniądze nie istnieją, a ktoś wybudował za nie dom to tak samo
    jak bank oszukał inwestora, tak inwestor oszukał swoich podwykonawców.

    Ale oczywiście zgadzam się, że pieniądz to fikcja (kreacja, parytety,
    mnożnik, dług, wymienialność, )