  • 1. Data: 2002-07-16 23:34:32
    Temat: czy ktos wie o ktory bank chodzi?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020717/ekonomia/ekon
    omia_a_17.html

    o ktory duzy europejski bank chodzi? (chce on umozliwic Polakom zakladanie
    kont za granica - w jego centrali)

  • 2. Data: 2002-07-17 13:02:32
    Temat: Re: czy ktos wie o ktory bank chodzi?
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020717/ekonomia/ekon
    omia_a_17.html
    > o ktory duzy europejski bank chodzi? (chce on umozliwic Polakom zakladanie
    > kont za granica - w jego centrali)

    Jest to tak tajne, ze nawet NBP nie wie :)
    (zaprzeczali ze czeka jakis wniosek).
    Ja osobiscie stawiam na Barclays.
    Ad

  • 3. Data: 2002-07-17 14:53:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl
    > Ja osobiscie stawiam na Barclays.

    Mnie zainteresowalo pytanie:
    "Czy zmieniane właśnie prawo dewizowe przewiduje abolicję dla tych, którzy
    ujawnią fakt posiadania konta po wejściu w życie nowych przepisów?"

    dalej stoi:
    "W Ministerstwie Finansów, które przygotowywało zmianę prawa dewizowego,
    powiedziano nam, że nie przewidziano żadnych ulg dla takich osób"

    a z tego wynika, że pytać się o zezwolenie nie będzie trzeba ale będzie trzeba
    to gdzieś meldować - ujawniać. Przecież zawsze mogę powiedzieć że otworzyłem
    sobie dopiero co, i wlaśnie robię przelew.
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-07-17 16:08:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > "W Ministerstwie Finansów, które przygotowywało zmianę prawa dewizowego,
    > powiedziano nam, że nie przewidziano żadnych ulg dla takich osób"

    Nowy kks nie penalizuje samego posiadania_konta za granica (przewidywal to
    uks), tylko obrot kapitalowy czy transfer dewizowy bez zezwolenia...

    Pozdrawiam,
    Witek