  • 1. Data: 2002-07-16 22:34:05
    Temat: Re: karta platnicza PrePaid
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote ...

    > ING BSK - http://www.ing.pl/u235/navi/6020
    > *** blad ***

    taaa, ale to jest pre-paid w standardzie "maestro" czyli w internecie za to
    nie mozna kupowac...

    ja wiem ze dla klientow amerykanskich niektore banki w usa maja takie karty
    visa: ladujesz np. 5 dolarow, potem idziesz kupowac cos i tylko tyle moga
    wyciagnac, nie wiecej. albo druga metoda: generuja jednorazowo numer karty
    kredytowej gdzie jest tylko 5 dolarow a potem ten numer niewazny. w polsce i
    w europce tego nie widzialem...

  • 2. Data: 2002-07-17 09:59:45
    Temat: karta platnicza PrePaid
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    Witam,
    gdzies wyczytalem niedawno, ze ktorys bank wprowadzil taka usluge. Jezeli
    dobrze pamietam, mowa byla o karcie bez konta, ladowanej z gory. Nie moge
    sobie przypomniec gdzie to czytalem ani o jaki bank chodzi. Ktos pomoze?

    Dzieki
    MM

  • 3. Data: 2002-07-17 10:09:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Mokosa"

  • 4. Data: 2002-07-17 10:48:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <
> [...]
    > kredytowej gdzie jest tylko 5 dolarow a potem ten numer niewazny. w polsce i

    takiego "pre paida" mozesz sobie zrobic z karty Inteligo, ktora dziala na ogól w
    internecie - wystarczy ze przerzucisz sobie na odpowiednie subkonto sumę o ajką
    ci chodzi.
    O anonimowych kartach do internetu nie slyszalem - popros kogos to ci z USA
    przywiezie ;-))
    *** blad ***