  • 1. Data: 2002-07-16 23:47:16
    Temat: Re: kredyt i dziwne instytucje ...
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    moze haczyk tkwi w metodzie sciagania dlugu gdy nie zostanie splacony na
    czas: mordobicie plus duze odsetki.

    "Goldoni" <g...@w...pl> wrote...

  • 2. Data: 2002-07-17 11:37:54
    Temat: kredyt i dziwne instytucje ...
    Od: "Goldoni" <g...@w...pl>

    Witam,

    Moja kolezanka potrzebuje wziac jakies 20 000 zl kredytu na zakupo
    mieszkania na rynku wtornym. Mieszkanie jest spoldzielcze, nie ma hipoteki i

  • 3. Data: 2002-07-17 12:23:40
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

    > 2. Towarzystwo Finansowo-Inwestycyjne

    jesli kredyt jest w walucie to przy splacie przyjmuja dziwnie niekorzystny
    kurs
    wiec do % w walucie trzeba dodac ze 2-3 % na roznice kursowe miedzy
    oficjalnym a tym
    po jakim oni przeliczaja

  • 4. Data: 2002-07-17 12:27:54
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Goldoni" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na taka kwote kredytu nie oplaca sie chyba jej zakladac. Postanowila zatem
    > wziac kredyt konsumpcyjny w tej wysokosci (wiem, duzo wyzsze

    Ależ brak księgi wieczystej nie jest przeszkodą do wzięcia kredytu
    hipotecznego.
    Na założenie księgi będzie mieć jakieś 2 lata, w czasie których może spłacić
    kredyt :-))
    Zresztą, w przypadku spółdzielczego prawa do lokalu opłaty za założenie
    księgi są niskie (chyba, że ostatnio coś się zmieniło)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-07-17 12:28:05
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Mscislaw" <M...@n...com> wrote in message
    > moze haczyk tkwi w metodzie sciagania dlugu gdy nie zostanie splacony na
    > czas: mordobicie plus duze odsetki.

    albo jak pożyczysz 20000 to każą ci oddać 200000 :)
    (czasami jedno zero można dopisać)

    poza tym pewnie odsetki karne przy opóźnieniu spłaty to 100% za dzień , a
    przelewy lubią iść długo ..

    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-07-17 12:59:49
    Od: "RedAktor" <r...@g...pl>

    wyzsze
    > oprocentowanie). Poza ofertami bankow natknela ise bodaj we wczorajszej
    > wyborczej na ogloszenia:
    > 1. Korporacja Finansowa
    > 2. Towarzystwo Finansowo-Inwestycyjne

    naiwnych nie brakuje.. przeczytaj reklamy, nie oferują kredytu (to moga
    tylko banki) tylko pożyczkę. A jest to super-naciągactwo. Lepiej trzymać
    się od nich z daleka

  • 7. Data: 2002-07-17 13:37:02
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    Robert Wicik wrote:

> [...]
    > hipotecznego.
    > Na założenie księgi będzie mieć jakieś 2 lata, w czasie których może spłacić

    Nalezy jednak wykupic ubezpieczenie kredytu do momentu zalozenia ksiegi
    wieczystej i wisania w w nia hipoteki, a to troche kosztuje

    pozdr
    KRZ

  • 8. Data: 2002-07-17 15:06:08
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szpunar" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nalezy jednak wykupic ubezpieczenie kredytu do momentu zalozenia ksiegi
    > wieczystej i wisania w w nia hipoteki, a to troche kosztuje

    Ale mniej niż różnica w oprocentowaniu dla kredytu konsupcyjnego.
    A ubezpieczyć i tak będzie trzeba do czasu uzyskania wpisu w księdze nawet
    istniejącej.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2002-07-17 16:24:35
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    Robert Wicik wrote:

> [...]
    >
    > Ale mniej niż różnica w oprocentowaniu dla kredytu konsupcyjnego.
    > A ubezpieczyć i tak będzie trzeba do czasu uzyskania wpisu w księdze nawet

    Owszem, ale istnieje roznica (koszt) w ubezpieczeniu na 3 miesiace, a na
    trzy lata :)

    Pozdr
    Krz

  • 10. Data: 2002-07-18 14:07:43
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Szpunar" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    Może mi ktoś wyjaśnić, jakim cudem mogę założyć księgę hipoteczną na mieszkanie
    nie będące moją własnością (znaczy - np. spółdzielcze)???
    T.