  • 11. Data: 2004-12-03 09:41:06
    Temat: Re: czy ktoś słyszał o XELION ?
    Od: janusz1 <j...@s...com.pl>

    spółka cywilna ???
    postępowanie upadłościowe ???

    Czy my mówimy o tej samej firmie ???

    Pozdr Janusz

    http://pi.skynet.com.pl

    -> inwestycje jak na dłoni.

  • 12. Data: 2004-12-03 17:21:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    dzieciaki <d...@w...pl> wrote:
    > Raczej mu nie wychodzi, bo mają 15.5 mln straty - ciekawe na czym
    > umoczyli.
    > kids

    Na budowaniu "struktury" pewnie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 13. Data: 2004-12-03 20:01:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "janusz1" <j...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    spółka cywilna ???
    postępowanie upadłościowe ???

    To akurat po nowemu m,ozliwe jest chyba. Ale w tym wypadku mamy do czynienia
    ze spłką z oo. - sądząc po ich portalu, bo nie weryfikowałem.

    Czy my mówimy o tej samej firmie ???

    Tak. W moim poście pomyliłem się. To jest spółka z oo. oczywiście.

  • 14. Data: 2004-12-03 20:47:12
    Od: janusz1 <j...@s...com.pl>

    Ach, no właśnie , ale oni nie są w upadłości chyba .. ??
    Bo te 15 mln. straty to mnie przeraziło ... no może troszkę tylko . :)

    http://pi.skynet.com.pl

    -> Twoje inwestycje jak na dłoni.

  • 15. Data: 2004-12-03 21:45:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    janusz1 <j...@s...com.pl> wrote:
    > Ach, no właśnie , ale oni nie są w upadłości chyba .. ??
    > Bo te 15 mln. straty to mnie przeraziło ... no może troszkę tylko . :)

    Po pierwsze - wiadomosc nie jest zweryfikowana - chyba ze to jakis insider
    ;).
    Po drugie masjac tak zamoznych udzialowcow - to nie jest jakas wielka
    suma - zwazywszy, ze na poczatku po orostu sie wsadza - zeby potem wyjac.
    Akurat w przypadku Celiona to sie w tej chwili raczej tylko wsadza, no ale
    ;)_

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 16. Data: 2004-12-04 22:27:44
    Od: "dzieciaki" <d...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:coqmsf$5ev$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.
    prasy poczcie wew.
    banku