  • 1. Data: 2004-12-01 18:28:29
    Temat: Polskie banki a kupno nieruchomosci.... ???
    Od: "Kerio" <k...@w...pl>

    Czy ktorys z Polskich bankow inwestuje w nieruchomosci ?
    Chodzi mi np. o taka sytuacje. Mam kredyt hipoteczny w banku
    i chcialbym sprzedac swoja nieruchomosc.Nie chce szukac
    posrednikow i proponuje to mojemu
    bankowi, ktory zna wartosc posesji i sam robil wycene nieruchomosci.

    Wiem ze np. w USA banki kupuja nieruchomosci i inwestuja
    swoj kapital w takie przedsiewziecia.A jak jest w Polsce ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-01 22:57:37
    Temat: Re: Polskie banki a kupno nieruchomosci.... ???
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 19:28:29 +0100, Kerio naskrobał(a):

> [...]
    > posrednikow i proponuje to mojemu
    > bankowi, ktory zna wartosc posesji i sam robil wycene nieruchomosci.

    Generalnie banki komercyjne nie zajmują sie obrotem nieruchomościami (poza
    wyjątkami) co ma swój wyraz w art 6 p2 prawo bankowe

    > Wiem ze np. w USA banki kupuja nieruchomosci i inwestuja
    > swoj kapital w takie przedsiewziecia.A jak jest w Polsce ?

    niestety inaczej.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org