  • 1. Data: 2004-12-01 18:10:27
    Temat: Gdzie mozna uzyskac karte wypukłą bez zaświadczenia o dochodach ???
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Czasem przydaje się karta wypukła (w momencie kiedy trzeba zapłacić na
    stacji benzynowej a centrum autoryzacji właśnie się remontuje,
    sprzątaczka wyciągnęła wtyczke z gniazdka lub inne nieszczęście sie
    przydarzyło.

    Ponieważ jak wielu pracuje nie na etat z zaświadczeniem o zarobkach
    będzie trudno, natomiast byłbym w stanie złożyć depozyt pieniężny jako
    zabezpieczenie.

    Czy w którymś banku coś takiego jest możliwe ???

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 2. Data: 2004-12-01 18:22:44
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "futszaK" <f...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > zabezpieczenie.
    >
    > Czy w którymś banku coś takiego jest możliwe ???

    Też jestem ciekaw, z tego co wiem:
    - w MultiBank lokata jako zabezpiecznie
    - w Lukas po 3 miesiącach regularnych wpływów

    TomekD

  • 3. Data: 2004-12-01 18:29:49
    Temat: Re: Gdzie mozna uzyskac karte wypukłą bez zaświadczenia o dochod
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > zabezpieczenie.
    >
    > Czy w którymś banku coś takiego jest możliwe ???
    karta kredytowa pod lokatę ,np. w Multi,są pewnie też inne banki ale nie pamiętam
    Marcin

  • 4. Data: 2004-12-01 18:45:00
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

> [...]
    > zabezpieczenie.
    >
    > Czy w którymś banku coś takiego jest możliwe ???

    W BPH możesz uzyskać każdą kredytówkę pod kaucję środków pieniężnych (110%
    wartości limitu karty)

    Darek

  • 5. Data: 2004-12-01 18:55:56
    Temat: Re: Re: Gdzie mozna uzyskac karte wypukł? bez zaświadczenia o dochodach ???
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >W BPH możesz uzyskać każdą kredytówkę pod kaucję środków pieniężnych (110%
    >wartości limitu karty)

    Ja posiadam wlasnie w BPH od jakichs 2 miesiecy a od ponad roku mam w
    Multi. Obydwie pod zastaw... W BPH mi powiedzieli 200%, a w Multi
    110%.

  • 6. Data: 2004-12-01 20:20:54
    Temat: Re: Re: Gdzie mozna uzyskac karte wypukł? bez za?wiadczenia o dochodach ???
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.MINUSnet.pl>

    > Ja posiadam wlasnie w BPH od jakichs 2 miesiecy a od ponad roku mam w
    > Multi. Obydwie pod zastaw... W BPH mi powiedzieli 200%, a w Multi
    > 110%.
    Ale po co mu kredytówka ?
    Wystarcza wypukła debetowa w Multi zdaje się bez problemu, w innych
    bankach podobnie.
    Tyle że żelazka to niedługo w muzeum będzie mozna ogladać, a w sytuacji
    braku połączenia z centrum autoryzacji obsługa wywiesza kartkę kart nie
    akceptujemy
    i wynocha.

  • 7. Data: 2004-12-01 21:41:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Pekao z zubrem ciagle te swoje VC wydaje... 8-)

    MJ

  • 8. Data: 2004-12-02 00:10:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    futszaK wrote:
> [...]
    > zabezpieczenie.
    >
    > Czy w którymś banku coś takiego jest możliwe ???

    pekao s.a visa classic debetowa. Jest wypukła.

  • 9. Data: 2004-12-02 06:48:20
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czasem przydaje się karta wypukła

    > Ponieważ jak wielu pracuje nie na etat z zaświadczeniem o zarobkach
    > będzie trudno, natomiast byłbym w stanie złożyć depozyt pieniężny jako
    > zabezpieczenie.

    Nooo, nie wiem, czy komus kto swoich zobowiazan nie splaca to taka karte
    dadza...
    Zaplaciles juz Idei czy innemu Intrium Costam?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2004-12-02 14:19:38