  • 1. Data: 2004-12-01 19:16:16
    Temat: vw padl?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    czy tylko ja sie nie moge zalogowac?...

  • 2. Data: 2004-12-01 20:40:00
    Temat: Re: vw padl?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > czy tylko ja sie nie moge zalogowac?...

    No ja też nie, przepisuję dokładnie 0FF z tokena
    (to chyba szesnastkowo) i fiągle nic,
    próbowałem już OFF, off, oFf, OfF ... i nic nie pomaga ;-)))

  • 3. Data: 2004-12-01 20:56:25
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Ruua napisał(a):

    > czy tylko ja sie nie moge zalogowac?...

    U mnie działa

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-12-01 21:05:55
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    S.T. napisał(a):

    > No ja też nie, przepisuję dokładnie 0FF z tokena
    > (to chyba szesnastkowo) i fiągle nic,
    > próbowałem już OFF, off, oFf, OfF ... i nic nie pomaga ;-)))

    Ha! Sprytnie Cię podeszli. Spróbuj FFO :)))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-12-01 21:18:13
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:

    > No ja też nie, przepisuję dokładnie 0FF z tokena
    > (to chyba szesnastkowo) i fiągle nic,
    > próbowałem już OFF, off, oFf, OfF ... i nic nie pomaga ;-)))

    A od kiedy to w kodzie szesnastkowym jest literka O? ;P
    Spróbuj zera - na pewno przejdzie. :D

  • 6. Data: 2004-12-01 21:45:42
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    jezeli ktos ma stary token (z komunikatem OFF) to sie juz
    nie zaloguje ;-(

    trzeba zamowic i aktywowac nowy (tamtemu skonczyla
    sie data waznosci)

    ja mam nowy, ale zapomnialem go aktywowac

    Bob