  • 1. Data: 2003-06-27 19:12:59
    Temat: [Fortis] niedozwolony debet na e-pakiet - co to będzie :o
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    wpakowałem się w taką historię, że byłem pewien, że mam 90 zł na fortisie a
    tu nagle dzisiaj przyszło obciążenie za 100 zł wypłata kartą 21.czerwca (nie
    było blokady). No i jest ok. -10zł, kończy się piątek, więc zlecenie mogę
    dać na poniedziałek najwcześniej.
    Na www FB nie ma TOiP ale ciekawi mnie - czy będzie jakaś kara, czy tylko
    zwykłe odsetki?
    Kto może to wiedzieć?

    Zbig.

  • 2. Data: 2003-06-27 19:40:49
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Zbiggy wrote in news:bdi583$9o9$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    > się piątek, więc zlecenie mogę dać na poniedziałek najwcześniej.
    > Na www FB nie ma TOiP ale ciekawi mnie - czy będzie jakaś kara,

    Przejrzałem właśnie TOIP dla osób fizycznych (luty 2003), i nie
    znalazłem nic pasującego do Twojego przypadku. Jest tylko:

    "Opłata za brak środków na pokrycie transakcji wykonanych za pomocą
    obciążeniowej karty VISA Classic i VISA Gold (opłatę pobiera się w
    terminie rozliczenia transakcji) 100,00"

    Ale to chyba Ciebie nie dotyczy.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {049C74E3-FEC5-4921-92A8-C6B94AF7D552}

  • 3. Data: 2003-06-27 23:38:23
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dać na poniedziałek najwcześniej.
    > Na www FB nie ma TOiP ale ciekawi mnie - czy będzie jakaś kara, czy tylko

    Miałem kiedyś (wrzesień 2002) taki numer na -6,90 zł. (nie starczyło na
    opłatę za prowadzeni konta) Przeksięgowali to na subkonto 597 i nie było
    karnej opłaty tylko większe odsetki, ale przy tej sumie to nie da się odczuć.

    W listopadzie 2002 z kolei wypłatami VE za granicą osiągnąłem -74,20 na trzy
    albo cztery dni. Przysłali mi do domu list (zwykły) o tym, ale karnych opłat
    nie było. Straciłem przy okazji debet w koncie, ale powód był chyba taki, że
    nie dosłałem nowej umowy o pracę (poprzednia była na czas określony). A może
    i jedno i drugie...

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 4. Data: 2003-06-28 11:18:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Zbiggy"
    > Na www FB nie ma TOiP ale ciekawi mnie - czy będzie jakaś kara, czy tylko
    > zwykłe odsetki?

    od paru miesiecy juz jest - wejdz z pl@nety w "aktualności" i tam w
    środkowej kolumnie "warto wiedzieć" jest o prowizjach od 5 maja - tam masz
    pdf ktore mozasz u siebie zapisać.
    *** blad ***