  • 1. Data: 2005-05-18 16:34:38
    Temat: Data ważności karty w Idea24
    Od: "Gissbourne" <g...@A...onet.pl>

    Na karcie data waznosci jest w formacie mm/rr. W Idea24 w polu data mam ciag
    4 cyfr i chcialbym ustalic w jakim formacie jest ten zapis, bo najwyrazniej
    rrmm. Czy ktos moze to sprawdzic ?

    Pozd
    Gissbourne

  • 2. Data: 2005-05-18 17:47:03
    Temat: Re: Data ważności karty w Idea24
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Gissbourne napisał(a):

    > Na karcie data waznosci jest w formacie mm/rr.

    Jakiej karcie?

    >W Idea24 w polu data mam ciag
    > 4 cyfr i chcialbym ustalic w jakim formacie jest ten zapis, bo najwyrazniej
    > rrmm. Czy ktos moze to sprawdzic ?

    Czy możesz wyrażać się precyzyjnie?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 3. Data: 2005-05-18 20:03:57
    Od: "Gissbourne" <g...@A...onet.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk":

    > Jakiej karcie?

    Platniczej.

    > Czy możesz wyrażać się precyzyjnie?

    Chodzi o zlecenie obciazania karty. Zastanawiam sie w jakim formacie (mm/rr
    czy rr/mm) podane sa na stronie Idea24 w szczegolach platnosci.
    Mam nadzieje, ze juz jest jasniej.

    Pozd
    Gissbourne

  • 4. Data: 2005-05-18 21:04:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Gissbourne napisał(a):

    > Platniczej.

    http://www.idea.pl/portal/map/map/private_hw_pay;SID
    =CLtLWKMwzVcG2y7QCpL2!1788851672?TARGET=PRIVATE_HT_P
    AY&id=16101

    U Ciebie nie działa system pomocy?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-05-18 21:12:09
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Gissbourne napisał(a):

    > Platniczej.

    http://www.idea.pl/portal/map/map/private_hw_pay;SID
    =CLtLWKMwzVcG2y7QCpL2!1788851672?TARGET=PRIVATE_HT_P
    AY&id=16101

    U Ciebie nie działa system pomocy?

    Skoro nie jest podane inaczej to oczywiście, że najpierw miesiąc a potem
    rok

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 6. Data: 2005-05-18 21:24:50
    Od: "Gissbourne" <g...@A...onet.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" :
    > http://www.idea.pl/portal/map/map/private_hw_pay;SID
    =CLtLWKMwzVcG2y7QCpL2!1788851672?TARGET=PRIVATE_HT_P
    AY&id=16101

    > U Ciebie nie działa system pomocy?

    Dzieki - widze, ze sie starasz, ale nie rozumiemy sie.
    Upowaznienie do obciazania karty wyslalem, Idea potwierdzila i niby wszystko
    OK.
    Loguje sie na https://idea24on-line.pl/ i pod zakladka platnosci mam
    szczegoly karty - numer (czesciowo "zagwiazdkowany") i date waznosci (cztery
    cyfry). Chce dowiedziec sie ktore cyfry to miesiac, a ktore to dzien.
    Np. na karcie platniczej mam 06/05 (czerwiec `05) a data w Idei
    przedstawiona jest 0506. Czy to dobrze czy raczej odwrotnie ?
    Problem w sumie niewielki, ale nie chcialbym stracic 100pkt w Proficie jesli
    sie okaze, ze ktos pomylil miesiac z rokiem. Oczywiscie dzwonilem do BOKu
    ale ponoc juz dzial kart nie pracuje.

    Pozd
    Gissbourne

  • 7. Data: 2005-05-18 21:43:10
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Gissbourne napisał(a):

    > Dzieki - widze, ze sie starasz, ale nie rozumiemy sie.
    > Upowaznienie do obciazania karty wyslalem, Idea potwierdzila i niby wszystko
    > OK.

    To skoro jest OK to w czym problem?

> [...]
    > Np. na karcie platniczej mam 06/05 (czerwiec `05) a data w Idei
    > przedstawiona jest 0506. Czy to dobrze czy raczej odwrotnie ?

    A jakie to ma dla Ciebie znaczenie? W czymś Ci to przeszkadza?

    > Problem w sumie niewielki, ale nie chcialbym stracic 100pkt w Proficie jesli
    > sie okaze, ze ktos pomylil miesiac z rokiem.

    Jak ktoś pomyli to się ktoś będzie tłumaczył ;)

    Na Twoim miejscu nie przejmował bym się każdym drobiazgiem

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 8. Data: 2005-05-19 16:44:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Gissbourne"
> [...]
    > Proficie jesli sie okaze, ze ktos pomylil miesiac z rokiem.
    > Oczywiscie dzwonilem do BOKu ale ponoc juz dzial kart nie pracuje.

    oplacalo ci sie uruchamiac to dla karty waznej miesiac?
    Jesli oni zapisal dluzsza date to albo nie pojdzie platnosc juz za
    pierwszym razem albo bedzie chodzic o rok za dlugo jesli data nie jest
    sprawdzana.
    Zrob lepiej PZ i tez bedziesz mial punkty profit
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-05-19 20:27:28
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprawdzana.
    > Zrob lepiej PZ i tez bedziesz mial punkty profit

    Może karta też jest Ideowa (z BZWBK) ?

    pozd
    Adam

  • 10. Data: 2005-05-22 13:04:02
    Od: "Gissbourne" <g...@A...onet.pl>

    Użytkownik "blad":

    > oplacalo ci sie uruchamiac to dla karty waznej miesiac?

    Przeciez to przyklad.

    > Zrob lepiej PZ i tez bedziesz mial punkty profit

    Latwiej i szybciej zrobic obciazanie karty (zwlaszcza jesli posiadaczem
    karty jest ktos inny niz abonent). W dodatku (przynajmniej dla mnie)
    obciazanie karty kredytowej jest wygodniejsze.

    Pozd
    Gissbourne