  • 1. Data: 2005-05-18 20:47:28
    Temat: czy WAP w mbanku działa?
    Od: "Krzysztof" <c...@t...pl>

    Witam,

    Od pół roku próbuje się zalogować do mbanku za pomocą WAPa. Niestety po
    podaniu loginu i hasła znowu mnie wywala do strony logowania i tak w kółko.
    Czy Wy też tak macie? A może Wam działa? Jeśli tak to proszę o wskazówki co
    zrobić żeby zadziałało. Dodam że mam telefon Sagem myx5-2 w idei.

  • 2. Data: 2005-05-18 20:53:33
    Temat: Re: czy WAP w mbanku działa?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krzysztof <c...@t...pl> wrote:
> [...]
    > w kółko. Czy Wy też tak macie? A może Wam działa? Jeśli tak to proszę
    > o wskazówki co zrobić żeby zadziałało. Dodam że mam telefon Sagem

    Na niektorych telefonach po prostu nie zadziala...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-18 20:56:08
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > Czy Wy też tak macie? A może Wam działa? Jeśli tak to proszę o wskazówki co
    > zrobić żeby zadziałało. Dodam że mam telefon Sagem myx5-2 w idei.

    Działa bez problemu. Motorola V500 w Plusie

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-05-19 09:43:58
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Na niektorych telefonach po prostu nie zadziala...

    Jest gdzieś jakiś opis ustawień dla wapu w mBanku?
    Na www mBanku piszą tylko żeby użyć ustawień domyślnych operatora, ale
    wiem że można też inaczej(czyt. bezpieczniej)

    BTW czy dostęp do części transakcyjnej dostępny jest dla każdego numeru
    telefonu czy też ja mogę wejść na swoje konto tylko ze swojego numeru
    telefonu?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2005-05-19 10:24:24
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia 18 May 2005 22:47:28 +0200, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > Czy Wy też tak macie? A może Wam działa? Jeśli tak to proszę o wskazówki co
    > zrobić żeby zadziałało. Dodam że mam telefon Sagem myx5-2 w idei.

    Działa bez najmniejszych problemów. Nokia 6610 w idei.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 6. Data: 2005-05-19 12:35:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Lubojański napisał:
> [...]
    >
    > BTW czy dostęp do części transakcyjnej dostępny jest dla każdego numeru
    > telefonu czy też ja mogę wejść na swoje konto tylko ze swojego numeru

    Tylko ze swojego numeru. Musisz aktywować kanał WAP dla swojego numeru
    telefonu, który zostaje przypisany do Twojego loginu w mBank przez
    Internet lub mLinię.

    K.

  • 7. Data: 2005-05-19 12:41:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > BTW czy dostęp do części transakcyjnej dostępny jest dla każdego numeru
    > telefonu czy też ja mogę wejść na swoje konto tylko ze swojego numeru
    > telefonu?

    Właściciel strony internetowej *NIE* widzi numeru telefonu klienta,
    który wchodzi z telefonu na stronę WAP.

  • 8. Data: 2005-05-19 12:42:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krystek napisał(a):

    > Tylko ze swojego numeru. Musisz aktywować kanał WAP dla swojego numeru
    > telefonu, który zostaje przypisany do Twojego loginu w mBank przez
    > Internet lub mLinię.

    Sugerujesz, że jeżeli chodzisz sobie po stronach WAP, to własciciele
    stron znają Twój numer telefonu?

  • 9. Data: 2005-05-19 12:47:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Sugerujesz, że jeżeli chodzisz sobie po stronach WAP, to własciciele
    > stron znają Twój numer telefonu?

    IMHO jesli maja wlasnego Gatewaya to tak. No ale bramke trzeba
    zdefiniowac w ustawieniach przegladarki w telefonie.

    Bartol

  • 10. Data: 2005-05-19 13:30:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Lubojański napisał:
    > BTW czy dostęp do części transakcyjnej dostępny jest dla każdego numeru
    > telefonu czy też ja mogę wejść na swoje konto tylko ze swojego numeru
    > telefonu?

    Poprawka. Właśnie aktywowałem sobie kanał dostępu WAP do części
    transakcyjnej mBanku. Wystarczy ustanowić własne hasło (od 8 do 12
    znaków, co najmniej 1 cyfra w haśle) przez Internet i logować się na nie
    WAP-em używając 8-cyfrowego loginu do konta.

    Operacje wykonywane w mBanku za pomocą kanału SMS wymagają także loginu
    mBanku i ustanowienia właśnego 6-cyfrowego hasła.

    Szkoda, że mSIM jest tylko w sieci Era.

    Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

    K.