  • 1. Data: 2003-04-17 08:55:04
    Temat: Millenet
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Czy Wam tez ostatnio kiepawo chodzi? Wczoraj w ogole nie moglem
    zaladowac strony logowania, dzisiaj raz mi sie udalo (po kilkunastu
    podejsciach), podzialalem chwile (zaladowalem kilka stron) i znowu lezy.
    Z laczem moim nie jest zle bo Inteligo hula.

    Bartol

  • 2. Data: 2003-04-17 08:58:30
    Temat: Re: Millenet
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > podejsciach), podzialalem chwile (zaladowalem kilka stron) i znowu lezy.
    > Z laczem moim nie jest zle bo Inteligo hula.

    Mi zawsze dziala bardzo szybko, takze wczoraj i dzis.

  • 3. Data: 2003-04-17 09:14:26
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Grzegorz Niedzwiecki napisał:

    > Mi zawsze dziala bardzo szybko, takze wczoraj i dzis.

    Hmmm, niestety nie moge powiedziec, ze mnie to cieszy ;-)))). Bo to
    znaczy, ze na moim laczu (wcale nie takim zlym) moge sie uczyc na
    Millenecie cierpliwosci (nieskonczonej zreszta). A ze cierpliwy juz i
    tak bardzo jestem, wiec dalsza nauka w tej kwestii nie jest mi potrzebna.

    Ale faktem jest, ze bywalo calkiem niezle. Czasem tylko trzeba bylo
    popchnac lekko milleneta paluszkiem. A teraz to meka. Chodzi skokowo,
    raz jest, raz nie ma. I jak tu dokonac przelewu? Formularz na przylkad
    jakims cudem mi sie zaladuje, ale potwierdzenia juz sie nie doczekam
    :-((((((

    Bartol

  • 4. Data: 2003-04-17 09:19:29
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

> [...]
    > raz jest, raz nie ma. I jak tu dokonac przelewu? Formularz na przylkad
    > jakims cudem mi sie zaladuje, ale potwierdzenia juz sie nie doczekam

    A najgorsze jest to, ze czasami przy przeladowywaniu strony wywala mnie
    z polaczenia szyfrowanego. Nie wiem jakie dane laza po drutach w trakcie
    dzialania w serwisie i czy na ich podstawie mozna sie dorwac do mojego
    konta, w kazdym razie takie przypadki bardzo mnie irytuja.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-04-17 09:39:32
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Uz.ytkownik Radoslaw Dabrowski napisa?:

    > A jakiej przegladarki uzywasz i w jakiej wersji?

    Mozilla 1.3b pod W2K.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-04-17 09:40:34
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > konta, w kazdym razie takie przypadki bardzo mnie irytuja.

    A jakiej przegladarki uzywasz i w jakiej wersji?

    Pozdrawiam
    Radek

  • 7. Data: 2003-04-17 11:40:47
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Mozilla 1.3b pod W2K.

    To wszystko wyjasnia. Ich system nie jest w pelni kompatybilny z innymi
    przegladarkami niz IE, wiec problemy maja prawo miec miejsce w Twoim
    przypadku. Napisz do nich, czy cos poprawia w zwiazku z uzywaniem innej
    przegladarki.
    Ew. problem moze lezec w ustawieniach zabezpieczen Twojej przegladarki?

    Pozdrawiam
    Radek

  • 8. Data: 2003-04-17 11:47:15
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

> [...]
    > przegladarkami niz IE, wiec problemy maja prawo miec miejsce w Twoim
    > przypadku. Napisz do nich, czy cos poprawia w zwiazku z uzywaniem innej

    Wlasnie, ze nie wyjasnia. Bo raz Millenet dziala bardzo dobrze, raz
    bardzo zle (sa tez stany przejsciowe). Dzisiaj specjalnie wytoczylem IE
    6.0 z zakamarkow mojego systemu i efekty sa bardzo podobne, czyli po
    wielu probach i dlugim czekaniu udalo mi sie zaladowac strone logowania,
    zalogowac sie i chwile podzialac, chociaz tutaj bywalo marnie i musialem
    popychac czasami sprawy paluszkiem.

    Wszystko wskazuje na to, ze cos jest powalone w Tepsie, przez ktora
    jestem podlaczony do inetu. Co ciekawe jak pingam www.millenet.pl i
    www.bankmillenium.pl, to zawsze dostaje "uplynal limit czasu zadania"
    mimo ustawienia dlugich czasow odpowiedzi, a serwisy mimo wszystko (choc
    z wielkim bolem w przypadku millenetu) jakos sie laduja.

    > Ew. problem moze lezec w ustawieniach zabezpieczen Twojej przegladarki?

    Jedyny problem z ustawieniami, to zglaszanie przez Mozille uwag co do
    autentycznosci certyfikatu (witryna certyfikowana przez nieznany urzad
    certyfikacji). Innych problemow nie mialem (wczesniej przy tej samej
    konfiguracji millenet chodzil bez bolu). A z certyfikatem zdaje sie byc
    wszystko w porzadku, bo jest poprawnie opisany wlasciciel, wystawca itd.

    Co ciekawe Mozilla nigdy nie czepiala sie certyfikatu inteligowego. IE
    niczego sie nie czepia, bo przy jego dziurach czepianie sie czegokolwiek
    zakrawaloby na ironie. ;-)

    Bartol

  • 9. Data: 2003-04-17 13:42:42
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Proponuje zadzwonic do lkalnego BOK'u TPSA i zglosic fakt, ze pingi na
    niektore strony nie dzialaja (sa timeouty). Jesli to SDI, to pewnie cos z
    polka maja nie tak.
    A co do certyfikatu, to IE6 sie nie czepia, a 5.5 tez sie czepia, nawet
    jak mu zainstaluje ten certyfikat lokalnie (a wystawiony jest przez
    Verisign, czyli tak jak wiekszosci witryn zabezpieczonych)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 10. Data: 2003-04-17 13:47:05
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

> [...]
    > Proponuje zadzwonic do lkalnego BOK'u TPSA i zglosic fakt, ze pingi na
    > niektore strony nie dzialaja (sa timeouty). Jesli to SDI, to pewnie cos z

    To 2-megowe lacze ISP, z uslug ktorego korzystam. Lokalnie jest OK,
    dalej bieda. Chyba mu to zglosze.

    Bartol